Από το σύνολο, το 39% δήλωσαν ότι έχουν μια σχετική ανησυχία, ενώ το 31% είναι πολύ ανήσυχο. Το 26% δεν ανησυχεί, ενώ το 4% δεν είχε γνώμη.
Ως live service games ορίζονται γενικά εκείνα που συνεχίζουν να προσφέρουν περιεχόμενο μετά την κυκλοφορία τους- όπως οι σεζόν με Battle Passes, σε μια προσπάθεια να διατηρηθεί το ενδιαφέρον του παίκτη αφοσιωμένο και, τελικά, να τον ενθαρρύνουν να συνεχίσει να δαπανάει χρήματα μικροσυναλλαγών ή συνδρομών.
Από τους ερωτηθέντες που είπαν ότι ανησυχούν κάπως ή πολύ για τη βιωσιμότητα του μοντέλου, περίπου τα δύο τρίτα είπαν ότι ανησυχούν μήπως οι παίκτες χάσουν το ενδιαφέρον τους για τα live service games ή ότι ο ανταγωνισμός από άλλα παιχνίδια του είδους θα επηρεάσει το δικό τους.
Ως ανησυχίες αναφέρθηκαν επίσης το αυξανόμενο κόστος κτήσης και το κόστος ανάπτυξης.
Εικόνα: Game Developer
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity