Η εταιρεία δηλώνει μέσες-άκρες πως δεν θέλει να γίνει ένα live game service studio. «Ξέρουμε πως πολλοί περιμένετε νέα για το project που ονομάζουμε The Last of Us Online. Δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να το πούμε. Πήραμε τη δύσκολη απόφαση να σταματήσουμε την ανάπτυξή του», σημειώνει η εταιρεία σε ένα αναλυτικό blog post.
Συμπληρώνει δε πως «ξέρουμε πως τα νέα θα είναι σκληρά για αρκετούς, ειδικά για όσους είναι αφοσιωμένοι στο The Last of Us Factions και περίμεναν εξελίξεις για το multiplayer τμήμα. Η ομάδα του multiplayer ήταν στη φάση του pre-production από την κυκλοφορία του The Last of Us: Part II. Αυτό που κατανοήσαμε όμως είναι πως μετά την κυκλοφορία του θα χρειαστεί τόση υποστήριξη που θα έπρεπε να βάλουμε όλους τους πόρους της ομάδας μας για τα επόμενα χρόνια και αυτό θα στοίχιζε στο μέλλον των single-player games μας. Οπότε είχαμε δύο μονοπάτια, είτε να γίνουμε ένα live service games studio είτε να εστιάσουμε στα single player narrative games που έχουν κάνει την Naughty Dog αυτό που είναι σήμερα. Έχουμε πάνω από ένα φιλόδοξα single player projects που εργαζόμαστε αυτή τη στιγμή και περιμένουμε να σας πούμε περισσότερα όταν θα είμαστε έτοιμοι».
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity