Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Todd Howard ρωτήθηκε πώς το υπόβαθρο και τα χαρακτηριστικά του Starfield έχουν εξελιχθεί από τα συστήματα που δημιουργήθηκαν για παιχνίδια όπως το Fallout 3 και το Skyrim. Σε απάντηση, ο Χάουαρντ πρότεινε ότι η Bethesda έχει μάθει ότι δύο σημαντικοί παράγοντες είναι το πώς δείχνουν αυτά τα χαρακτηριστικά στην αρχή του παιχνιδιού και πώς ταιριάζουν σε έναν χαρακτήρα και όχι σε μια λίστα στατιστικών.
"Έχουμε δημιουργήσει πολλά παιχνίδια κατά τη διάρκεια των δεκαετιών που έχουν διάφορα συστήματα χαρακτήρων και νομίζω ότι έχουμε μάθει πολλά όσον αφορά το πώς νιώθεις όταν ξεκινάς ένα παιχνίδι; Πώς είναι οι πρώτες επιλογές πριν καταλάβεις ποιοι είναι οι πραγματικοί κανόνες του παιχνιδιού; Αυτό είναι πάντα ένα τέχνασμα για να το πετύχεις".
Η τελειοποίηση του build πριν κατανοήσει κάποιος πραγματικά τι συμβαίνει στο παιχνίδι είναι μια μόνιμη ανησυχία των RPG fans, όμως ο Howard λέει πως η ομάδα του σκέφτεται και το πως οι αποφάσεις που κάνει κάποιος στην αρχή του παιχνιδιού θα διαμορφώσουν τον χαρακτήρα για δεκάδες, αν όχι για εκατοντάδες ώρες.
"Και μετά πόσο βάθος υπάρχει αν παίζεις για 20 ώρες ή 50 ώρες ή 100 ώρες ή 500 ώρες; Νομίζω ότι έχουμε πετύχει αυτόν το στόχο με το Starfield, το να προσφέρουμε στους παίκτες μια ιδέα λίγο πριν αρχίσει η δράση, όπου θα επιλέξουν κάποιες αρχικές δεξιότητες και το υπόβαθρο του χαρακτήρα. Βεβαίως οι άνθρωποι θέλουν να υποδυθούν ρόλους. Δεν θέλουν να το δουν απλά σαν μια λίστα με αριθμούς".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity