Πέρα από την απογοήτευση των fans, σειρά έχει η δυσαρέσκεια από βετεράνους της εταιρείας. Το πρώην στέλεχος των PlayStation Studios, Shuhei Yoshida, τάχθηκε κατά της προώθησης των live-service, με τη λογική πως ένας τίτλος που υπάγεται σε αυτή την κατηγορία, στοχεύει στο να “υπερκαλύψει” όλες τις υπόλοιπες κυκλοφορίες δημιουργώντας μια κατάσταση σε στυλ, "ο νικητής τα παίρνει όλα". Εκεί ξεκινάνε τα δύσκολα για τους αποκλειστικούς τίτλους των κονσολών καθώς θα πρέπει να συναγωνιστούν μεγαθήρια όπως το Call of Duty και το Fortnite.
Παρόλα αυτά, υπήρξαν στιγμές που η Sony προσπάθησε να μειώσει το ρίσκο και αυτό αντικατοπτρίζετε ξεκάθαρα στην κυκλοφορία του Helldivers 2. Δεν είναι περίεργο που ο Yoshida έχει αυτές τις απόψεις καθώς η σταδιοδρομία του σχετίζεται με διάφορα indie hits και είναι εμφανές πως προτιμάει τα single-player.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity