Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ενάντια στην πολιτική των live-service games της Sony τάζεται ο πρώην επικεφαλής των PlayStation Studios

*
Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, η μόδα των live-service games στη Sony δεν έχει ευδοκιμήσει μέχρι στιγμής, πράγμα που οφείλεται κυρίως στην ακύρωση του The Last of Us Multiplayer και στην παταγώδη αποτυχία του Concord.

Πέρα από την απογοήτευση των fans, σειρά έχει η δυσαρέσκεια από βετεράνους της εταιρείας. Το πρώην στέλεχος των PlayStation Studios, Shuhei Yoshida, τάχθηκε κατά της προώθησης των live-service, με τη λογική πως ένας τίτλος που υπάγεται σε αυτή την κατηγορία, στοχεύει στο να “υπερκαλύψει” όλες τις υπόλοιπες κυκλοφορίες δημιουργώντας μια κατάσταση σε στυλ, "ο νικητής τα παίρνει όλα". Εκεί ξεκινάνε τα δύσκολα για τους αποκλειστικούς τίτλους των κονσολών καθώς θα πρέπει να συναγωνιστούν μεγαθήρια όπως το Call of Duty και το Fortnite.


Παρόλα αυτά, υπήρξαν στιγμές που η Sony προσπάθησε να μειώσει το ρίσκο και αυτό αντικατοπτρίζετε ξεκάθαρα στην κυκλοφορία του Helldivers 2. Δεν είναι περίεργο που ο Yoshida έχει αυτές τις απόψεις καθώς η σταδιοδρομία του σχετίζεται με διάφορα indie hits και είναι εμφανές πως προτιμάει τα single-player. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*