Η μόνη εταιρεία που κατονομάστηκε ήταν η 4J Studios, που εδρεύει στη Σκωτία και βρίσκεται πίσω από όλες τις εκδόσεις του Minecraft για κονσόλες.
Ο πρόεδρος και συνιδρυτής της 4J, Chris van der Kuyl, σημείωσε ότι το studio έχει το μοναδικό προνόμιο ναι είναι συνεργάτης τη Microsoft, αλλά και της Mojang, πριν τη συγχώνευσή τους.
"Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η οποία διήρκεσε αρκετά χρόνια, η Microsoft τίμησε κάθε στοιχείο των συμφωνιών που προϋπήρχαν και επίσης επέκτεινε σημαντικά τη σχέση μας για να καλύψει νέα formats, όπως το Nintendo Switch, καθώς και πολλές άλλες βελτιώσεις περιεχομένου", δήλωσε ο van der Kuyl.
Το δεύτερο studio, δήλωσε: "Πιστεύουμε ότι τα γούστα και οι προτιμήσεις των καταναλωτών στον χώρο των video games καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα παιχνιδιών και μια μεγάλη ποικιλία από είδη και πλατφόρμες".
"Ως εκ τούτου, δεν πιστεύουμε ότι οποιοσδήποτε τίτλος μπορεί να θεωρηθεί ως "must have" στην αγορά της διαδραστικής ψυχαγωγίας. Στο πλαίσιο αυτής της δυναμικής, και λαμβάνοντας υπόψη τη δηλωμένη δέσμευση της Microsoft να κάνει ορισμένα παιχνίδια διαθέσιμα σε όλες τις πλατφόρμες, δεν πιστεύουμε ότι η προτεινόμενη εξαγορά θα επηρεάσει αρνητικά τους καταναλωτές".
Η τρίτη απάντηση ήρθε από τον CEO ενός indie studio που "έχει συνεργαστεί με τους περισσότερους από τους κορυφαίους εκδότες παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των Sony, Microsoft και Activision".
Ισχυρίστηκε ότι η Microsoft τηρούσε πάντα τις συμβάσεις και τις υποχρεώσεις της στα 25 χρόνια που συναλλάσσονταν με την εταιρεία και σημείωσε ότι η κινεζική εταιρεία Tencent ήταν ήδη επενδυτής στην Activision.
"Εάν η Microsoft εμποδίζεται να εξαγοράσει την Activision, θα εξυπηρετούνταν καλύτερα οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου εάν εξαγοράζονταν από την Tencent;", αναρωτήθηκε, υπονοώντας ότι η Tencent θα υπόκειται λιγότερο σε δυτικούς κανονισμούς εάν προσπαθήσει να αποκτήσει την Activision.
Η τέταρτη ανώνυμη απάντηση προήλθε από «έναν developer και εκδότη τίτλων AAA τα παιχνίδια του οποίου διανέμονται σε όλες τις μεγάλες κονσόλες", ο οποίος δήλωσε ότι είναι "δύσκολο να προβλεφθούν [τα] ακριβή αποτελέσματα» της εξαγοράς λόγω της πολυπλοκότητας της κατάστασης".
"Δεν αναμένουμε, ωστόσο, κανένα σημαντικό αντίκτυπο της συγχώνευσης στην εταιρεία μας ούτε στη διανομή των δικών μας προϊόντων", ανέφερε, προσθέτοντας: "Ειδικότερα, δεν αναμένουμε ότι η συγχώνευση θα θέσει κινδύνους στη διανομή των δικών μας παιχνίδιων στο Xbox ή σε άλλες κονσόλες".
Η πέμπτη απάντηση ήρθε από μια επιχείρηση που λέει ότι κυκλοφορεί παιχνίδια σε διάφορες πλατφόρμες, όπως το Xbox και το PlayStation. "Στο PlayStation, διαπιστώσαμε ότι οι πωλήσεις μας αυξάνονται σταθερά με κάθε κυκλοφορία", ειπε εκπρόσωπος της εταιρείας.
"Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι, παρά την κατοχή της μερίδας του λέοντος σε αριθμούς παικτών και πωλήσεις κονσολών από πλευράς του PlayStation, αυτό το μερίδιο προέρχεται κυρίως από μεγαλύτερους τίτλους και τεράστιους εκδοτικούς οίκους ή/ και developers, που είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν πολλά χρήματα σχετικά με το επί πληρωμή μάρκετινγκ στην πλατφόρμα PlayStation".
"Στο Xbox, το αντίθετο έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια. Υπάρχουν πολυάριθμοι τρόποι με τους οποίους οι χρήστες βρίσκουν το παιχνίδι της προτίμησής τους στο Xbox, μεταξύ άλλων σε ειδικές ενότητες στο κατάστημα και μέσω της υπηρεσίας Xbox Game Pass".
"Ως αποτέλεσμα, διαπιστώσαμε πως, παρά το γεγονός ότι το Xbox έχει πολύ μικρότερους αριθμούς παικτών και πωλήσεις κονσολών από το PlayStation, τα παιχνίδια μας πωλούνται εξίσου καλά στο Xbox, καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες τα βρίσκουν εκεί".
"Η εξαγορά δεν θα κάνει ξαφνικά το Xbox την κυρίαρχη πλατφόρμα. Είναι πολύ πιο πιθανό ότι μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία πιο ισότιμων όρων ανταγωνισμού μεταξύ του Xbox και του PlayStation, κάτι που, αυτή τη στιγμή, είναι εξαιρετικά απαραίτητο".
"Το PlayStation χρειάζεται περισσότερο ανταγωνισμό, για να αναγκαστεί η πλατφόρμα να αναβαθμίσει τα παιχνίδια της, και αυτό σίγουρα θα βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση".
Στην έκτη και τελευταία απάντηση, η εταιρεία υποστηρίζει ότι, "ειλικρινά βρήκε τα επιχειρήματα κατά αυτής της εξαγοράς ελαφρώς υπερβολικά και δυσανάλογα".
"Ανησυχούμε ότι ο πραγματικός ανταγωνισμός και οι πιο καινοτόμες πρωτοβουλίες, φιλικές προς τον καταναλωτή θα μπορούσαν δυνητικά να παρεμποδιστούν μπλοκάροντας τη συγχώνευση, από πιθανούς ηγέτες/ανταγωνιστές της αγοράς, οι οποίοι μπορεί να μην είναι έτοιμοι ή να πιστεύουν σε μια διαφορετική στρατηγική ή απλώς να μην αναγκάζονται να αλλάξουν την υπάρχουσα κατάστασή τους στην αγορά".
Σχετικά με τις συνεχιζόμενες καταγγελίες για παρενοχλήσεις στην Activision Blizzard, πρόσθεσε: "Ενώ δεν θέλουμε να κουνάμε το δάχτυλο στον αγώνα κανενός να δημιουργήσει και να διατηρήσει μια καλή κουλτούρα για τους εργαζόμενους, καθώς αυτό αποτελεί πρόκληση για κάθε εταιρεία και ήταν πάντα, βλέπουμε ότι η αλλαγή στο "σκηνικό", με μια νέα έδρα στη Microsoft μπορεί να είναι καλή για μερικούς από τους συναδέλφους".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity