Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

“Δύσκολο το remake του original Metal Gear Solid”, σύμφωνα με την Konami

*
Οι παραγωγοί της Konami αποκάλυψαν ότι το Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ήταν πιο εύκολο να διασκευαστεί από τα Metal Gear Solid 1 και 2.

Σε συνέντευξη που παραχώρησαν στο Famitsu, ο Noriaki Okamura και ο Yuji Korekado εξήγησαν γιατί θα ήταν πιο δύσκολο να ξαναδημιουργηθεί το MGS1/2 σε σχέση με το Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Ο Okamura δήλωσε ότι για το remake αυτών των δύο παιχνιδιών, οι developers πρέπει να δημιουργήσουν ορισμένα τμήματα από την αρχή, συμπεριλαμβανομένου του level design. Με το remake του MGS 3, οι developers χρειάστηκε μόνο να δημιουργήσουν λίγα νέα τμήματα.


Ο Okamura πρόσθεσε ότι θέλουν πρώτα οι παίκτες να ασχοληθούν με το Metal Gear Solid: Delta, να λάβουν σχόλια και να προχωρήσουν ανάλογα. Επίσης, πολύ λίγα μέλη του προσωπικού που απέμειναν ασχολήθηκαν με το Metal Gear Solid 1/ 2. Ως εκ τούτου, σχεδιάζουν να «δημιουργήσουν ένα μονοπάτι για τη διατήρηση της σειράς Metal Gear για 10 ή 50 χρόνια στο μέλλον» προτού φύγουν όλοι όσοι ασχολήθηκαν με τους αρχικούς τίτλους.

Ο Korekado συμπλήρωσε ότι η κυκλοφορία του Metal Gear Solid Remake για PC θα αυξήσει τις πιθανότητες το παιχνίδι να συνεχίσει να προσφέρει διασκέδαση τα επόμενα 10 με 20 χρόνια και στόχος τους είναι να το επιτύχουν. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*