"Σε ένα κανονικό fighting game, με το button mashing οι παίκτες δεν πετυχαίνουν τίποτα. Θέλαμε κάτι σημαντικό και κάτι που κάνει τη διαφορά όταν κάποιος πατάει τυχαία πλήκτρα", είπε ο director Takayuki Nakayama. Οι κινήσεις που θα εκτελεί το AI θα βασίζονται στην έκάστοτε θέση και κατάσταση του χαρακτήρα.
"Αν ένας χαρακτήρας είναι μακριά, το πάτημα ενός πλήκτρου μπορεί να μεταφραστεί στην εκτόξευση ενός projectile, ενώ το πάτημα του ίδιου πλήκτρου μπορεί να μεταφραστεί σε ένα combo, όταν είναι σε κοντινή απόσταση με τον αντίπαλό του".
Πάντως, σε αντίθεση με το κλασσικό και το μοντέρνο σύστημα ελέγχου που θα είναι ισορροπημένα, το δυναμικό θα περιορίζεται μόνο σε local play.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity