Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Δωρεάν για άλλες 23 πατέντες περί προσβασιμότητας, από την EA

*
Από το 2021, η Electronic Arts ξεκίνησε να διαθέτει δωρεάν προς άλλες εταιρείες ανάπτυξης και ανεξάρτητους δημιουργούς, ορισμένες κατοχυρωμένες πατέντες που αφορούν την προσβασιμότητα στα video games.

Ξεκίνησε με πέντε πατέντες, πρόσθεσε άλλες 10 τα επόμενα δύο χρόνια και τώρα, προσθέτει άλλες 23, φτάνοντας το σύνολο στις 38. Πλέον, μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλους δίχως κόστος και δίχως κίνδυνο για μήνυση.


Στις συγκεκριμένες πατέντες, περιλαμβάνονται κατηγορίες τεχνολογιών όπως:

- Έξυπνη προσωποποιημένη αναγνώριση ομιλίας – «Σύστημα αναγνώρισης ομιλίας που βελτιώνει την ακρίβεια και την αποτελεσματικότητα της αναγνώρισης ομιλίας χρησιμοποιώντας προσωπικές αντιστοιχίσεις φωνήματος για κάθε χρήστη, για την καλύτερη κατανόηση προφοράς και άλλων παραλλαγών προφοράς, όπως αυτές που προκύπτουν από προβλήματα ομιλίας».

- Δημιουργία εκφραστικού ήχου ομιλίας από δεδομένα κειμένου – «Ένα σύστημα που παράγει εκφραστικό ήχο ομιλίας από δεδομένα κειμένου και παρέχει περισσότερο έλεγχο και εξατομίκευση της παραγόμενης ομιλίας με βάση το επιθυμητό στυλ ομιλίας και τα χαρακτηριστικά του ομιλητή».

- Δημιουργία ομιλίας με τη φωνή ενός παίκτη ενός βιντεοπαιχνιδιού – «Ένα σύστημα που μπορεί να δημιουργήσει ομιλία στη φωνή ενός παίκτη, για το avatar του, με βάση ελάχιστα δείγματα δεδομένων ομιλίας σε σύγκριση με τις υπάρχουσες τεχνικές».

- Γήρανση φωνής με χρήση μηχανικής εκμάθησης – «Ένα σύστημα που μπορεί να παλαιώσει μια αρχική φωνή εισόδου σε μια επιθυμητή ηλικία-στόχο χωρίς να απαιτεί επιπλέον δείγματα φωνής».

- Αλλαγή στυλ μουσικής βάσει συναισθημάτων με χρήση της Deep Learning– «Ένα σύστημα που συμπεραίνει τα συναισθήματα ενός παίκτη ενώ παίζει ένα βιντεοπαιχνίδι και συντονίζει το soundtrack του παιχνιδιού ώστε να ταιριάζει καλύτερα σε αυτό το συναίσθημα».
- Δυναμική επιλογή λειτουργικότητας ομιλίας σε συσκευές-πελάτες – «Ένα σύστημα που εντοπίζει αυτόματα και ενεργοποιεί τις τεχνολογίες αναγνώρισης ομιλίας που είναι διαθέσιμες σε μια συσκευή παιχνιδιού».

Παράλληλα, η εταιρεία κυκλοφόρησε ένα plugin για την Unreal Engine 5, με το οποίο οι δημιουργοί θα μπορούν να αναγνωρίζουν καρέ που μπορεί να επηρεάσουν παίκτες με φωτοευαισθησία.

Η αρχική δήλωση της εταιρείας για το εγχείρημα αναφέρει πως «μέσω της δέσμευσής μας για τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας, δεσμευόμαστε ότι κάθε δημιουργός στον κλάδο θα μπορεί να χρησιμοποιεί τις πατέντες με επίκεντρο την προσβασιμότητα χωρίς δικαιώματα εκμετάλλευσης».

«Οποιοσδήποτε μπορεί να χρησιμοποιήσει ελεύθερα αυτά τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας και να τα εφαρμόσει με επίκεντρο την προσβασιμότητα στα δικά του παιχνίδια. Αυτή η υπόσχεση καλύπτει μερικές από τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες μας που έχουν σχεδιαστεί για να καταρρίπτουν τα εμπόδια για παίκτες που ζουν με αναπηρίες ή ιατρικά προβλήματα. Αυτό περιλαμβάνει άτομα με προβλήματα όρασης, ακοής, ομιλίας ή γνωστικών προβλημάτων».

Τα τελευταία χρόνια, η προσβασιμότητα πιο σημαντικό ρόλο στα παιχνίδια, ενώ υπάρχουν ακόμη και βραβεία για καινοτομίες στην προσβασιμότητα. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*