Μιλώντας στο τελευταίο επεισόδιο του εβδομαδιαίου podcast τους, οι ειδικοί της τεχνολογίας του Digital Foundry απάντησαν σε μια ερώτηση θαυμαστών σχετικά με το εάν η επόμενη κονσόλα της Nintendo θα υποστηρίζει τις πιο πρόσφατες λειτουργίες της UE5, λέγοντας ότι χαρακτηριστικά όπως το Lumen, το Nanite και οι Virtual Shadows Maps σίγουρα θα υποστηρίζονται χάρη στην αρχιτεκτονική του συστήματος και μόνο. Ακόμη και το MegaLights θα μπορούσε να υποστηριχθεί, καθώς το μόνο που έχει σημασία είναι οι στόχοι απόδοσης. Επιπλέον, θα μπορούσαν να υπάρχουν ορισμένες εκδόσεις για το Nintendo Switch 2 για όλες αυτές τις τεχνολογίες που θα τους επιτρέψουν να λειτουργούν αξιοπρεπώς στο σύστημα, με ορισμένους προφανείς συμβιβασμούς, ώστε να μην καταναλώνουν πολλή μνήμη. Ακόμη και το hardware Lumen θα μπορούσε να τρέξει στο σύστημα με τις κατάλληλες τροποποιήσεις.
Το Digital Foundry σχολίασε επίσης πώς οι διαφορές απόδοσης του handheld mode του Nintendo Switch 2 με το Steam Deck θα μπορούσαν να επηρεάσουν την πλατφόρμα. Σύμφωνα με τους ειδικούς της τεχνολογίας, δεν θα υπάρξει μεγάλος αντίκτυπος, καθώς οι δύο πλατφόρμες προσφέρουν ουσιαστικά διαφορετικές εμπειρίες. Το Steam Deck είναι λίγο πιο άβολο στη χρήση και, πάνω απ' όλα, λείπουν τα παιχνίδια της Nintendo που καθοδηγούν τις πωλήσεις των κονσολών της. Από την άλλη, οι προγραμματιστές δεν έχουν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός τους το Steam Deck, ενώ τα παιχνίδια Nintendo Switch 2 θα βελτιστοποιηθούν για να τρέχουν στο σύστημα και να εκμεταλλεύονται το σύνολο δυνατοτήτων του, το οποίο λέγεται ότι περιλαμβάνει το NVIDIA DLSS upscaler. Το μόνο σενάριο όπου μια διαφορά στην απόδοση θα μπορούσε να έχει σημασία είναι σε μια κατάσταση που δεν υπάρχουν κυκλοφορίες first party games, όπου το κενό συμπληρώνουν τα third party games.
Από τα specs που κυκλοφορούν δεν είναι πιο δυνατό θεωρητικά από το xbox series S το οποίο είναι ο μικρός αδερφός της τελευταίας γενιάς Xbox;