Το παιχνίδι και το επιπλέον περιεχόμενο έρχονται σε χάρτινη συσκευασία και φαίνεται ότι δεν υπάρχει κάποιου είδους προστασία, γεγονός που τα κάνει ευάλωτα, όπως αναφέρει ένας μεγάλος αριθμός αγοραστώ στο Twitter.
Σύμφωνα με τον χρήστη @Porshapwr, όταν επικοινώνησε με την υποστήριξη πελατών του καταστήματος PlayStation Direct, δεν του προσφέρθηκε επιλογή για αντικατάσταση, παρά μόνο ένα εκπτωτικό κουπόνι 20% για μελλοντική αγορά. Προφανώς δεν υπάρχει το απαραίτητο απόθεμα για να γίνει η αντικατάσταση.
Received #TheLastofUsPartI Firefly Edition, but I am EXTREMELY disappointed with the poor packaging used by @PlayStation, resulting in damage! C’mon @AskPlayStation you need to do better, there was ZERO packing material. People paid collector level pricing for this! @Naughty_Dog pic.twitter.com/vw28dhzSOz
— Minneapolite (@revolutionwifi) September 2, 2022
Very similar for me. Mine the flap of the envelope literally could not even reach the other side, so they stuck it directly on the box top itself, tons of nasty residue from that even ignoring all the actual damage otherwise. Very poor experience from PlayStation Direct. pic.twitter.com/hvPFpuqw7y
— Jacob (@RillIris) September 2, 2022
Well this is how my Firefly Edition of The Last of Us Part 1 was delivered. I’m not impressed @PlayStation. Who do I need to contact to get the box replaced? I’m opening it regardless because I should be able to play a game on release. @AskPlayStation @Naughty_Dog pic.twitter.com/ZOrXC81iXm
— Connor Collects! (@SuperClashGamin) September 2, 2022
Let’s try this again…
— Ains (@Porshapwr) September 2, 2022
This is how my $100 collector’s edition was delivered from @PlayStation
As a collector and massive LoU fan, this is severely disappointing. @AskPlayStation pic.twitter.com/ybcUlUgQry
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity