Το οπτικοακουστικό υλικό που είδαμε για το GTA VI, θα έπρεπε να κρίνεται ως ενδιαφέρον και πολύ καλό. Τουλάχιστον από ανθρώπους που έχουν κάποιες πολύ βασικές γνώσεις πάνω στο θέμα. Άλλωστε, είναι εξαιρετικά σπάνιο να έχουμε την ευκαιρία να δούμε ένα τεράστιο AAA παιχνίδι σε αυτό το στάδιο. Δυστυχώς, στην εποχή μας, η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού δέχθηκε πολλαπλά τοξικά σχόλια και λεκτικές επιθέσεις για το πόσο χείριστο φαίνεται το παιχνίδι.
Στο Twitter, εντοπίστηκε χρήστης ο οποίος δήλωσε το εξής κωμικοτραγικό:
«Αν γνωρίζατε πως λειτουργεί η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού, θα ξέρατε ότι τα γραφικά είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που ολοκληρώνονται. Αυτός ο τίτλος είναι εδώ και τέσσερα χρόνια σε σχεδιασμό και ανάπτυξη. Αυτό που βλέπετε, είναι το σχεδόν τελικό προϊόν. Ο επόμενος χρόνος θα είναι μόνο βελτιστοποίηση του κώδικα και debugging. Όλα θέματα του backend. Πραγματικά δείχνει σαν #%&$@».
Βλέποντας το προκλητικό και εντελώς λανθασμένο σχόλιο του χρήστη, ο lead designer του Control, Paul Ehreth ένιωσε την ανάγκη να απαντήσει με δικό του Tweet στο οποίο απαντά με τον καλύτερο πιθανό τρόπο στην τοξικότητα του παραπάνω χρήστη. Μάλιστα, στο Tweet ανέβασε και video με ένα build του Control πριν ολοκληρωθεί η ανάπτυξή του. Απολαύστε το Tweet:
Since graphics are the first thing finished in a video game, and CONTROL won multiple awards for excellence in graphics, here is footage from the beginning of development :)
— Paul Ehreth (@bacon_sanwich) September 20, 2022
Full video here: https://t.co/l2g7oPhtk7
pic.twitter.com/cGnmJZXF5E
Στο πλευρό της Rockstar έσπευσαν και οι developers του Cult of the Lamb της Devolver Digital, με δικό τους Tweet:
"Graphics are the first thing finished in a video game"
— Cult of the Lamb (@cultofthelamb) September 20, 2022
Here's what early versions of Cult of the Lamb looked like pic.twitter.com/F5EyEH6M9r
Τον «χορό» συνέχισε η mode7, ομάδα ανάπτυξης του Frozen Synapse και ένας early access tester του Sea of Thieves.
Here's what Frozen Synapse looked like for like a year https://t.co/EKgboZpLNz pic.twitter.com/cIEqrabHOg
— Paul Kilduff-Taylor (@mode7games) September 20, 2022This is Sea of Thieves footage from Novmber of 2014. An upgrade from the earliest pill pirates, but still very much a work in progress. It was using Unity for more agile, iteratative testing, while work in Unreal at this time was very early, aiming to create the reveal trailer. pic.twitter.com/yIPLtBLIUv
— Jeph Pérez (@rare_fanatic) September 20, 2022
Ένα από τα πιο αστεία Tweet προσέφερε ένας εκ των δημιουργών του Immortality:
"Graphics are the first thing finished in a video game"
FYI, here's what IMMORTALITY looked like for the first 2 years where we were focused on getting the A.I. and combat gameplay balanced vs. how it shipped pic.twitter.com/lXoBQeKYUO
Ενημερωτικά, κατά καιρούς έχουν ανέβει διάφορα πρωτότυπα early pre-release builds από διάφορα παιχνίδια, τα οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω:
What art looks like for a video game in development. https://t.co/15bo6L6qMa
— Kurt Margenau (@kurtmargenau) September 20, 2022
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity