Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Developers δοκίμασαν το PlayStation VR2 στο GDC 2022

*
H Sony δεν εμφανίστηκε επίσημα στην GDC 2022, αλλά γνωρίζουμε πως υπήρχαν πίσω από κλειστές πόρτες, developers οι οποίοι πήραν πρόσκληση να δοκιμάσουν το επερχόμενο PlayStation VR2. Ο developer της Anacrusis που ήταν στους προνομιούχους που δοκίμασαν το VR headset με την άδεια των Shuhei Yoshida και Greg Rice, έκανε ένα tweet στο λογαριασμό του πως “ο κόσμος μοιάζει διαφορετικός” μετά το χρόνο που πέρασε με το προϊόν.

Στην GDC 2022, διοργανώθηκε ένα panel απο Unity developers που έχουν πρόσβαση σε dev kit ου προϊόντος, με θέμα την ανάπτυξη τίτλων επόμενης γενιάς για το PlayStation VR2 με χρήση της μηχανής γραφικών Unity. Στο panel, αναλύθηκαν διαφορές στον προγραμματισμό ενός τίτλου για το νέο headset σε σχέση με αυτά που βρίσκονται τώρα στην αγορά, όπως το Quest 2.


Η Sony έχει ήδη ανακοινώσει πως το PSVR2 θα χρησιμοποιεί eye tracking για να υποστηρίξει το foveated rendering, προκειμένου να παραδώσει την υψηλότερη πιθανή ποιότητα γραφικών στο οπτικό πεδίο του παίκτη. Η Unity όμως, πρόσφερε πραγματικά στατιστικά για το πόσο αυξημένη θα είναι αυτή η ποιότητα και η επίδοση. Οι βελτιώσεις στα καρέ της επεξεργασίας των γραφικών είναι περίπου 2.5 φορές γρηγορότερες μόνο με foveated rendering, ενώ φτάνουν μέχρι και στις 3.6 φορές γρηγορότερες με χρήση και του eye tracking.

Σε πρακτικούς όρους, οι developers θα μπορούν να βελτιστοποιήσουν τα παιχνίδια τους έτσι ώστε να εκμεταλλεύονται πλήρως τη δύναμη του PlayStation 5, χωρίς να συμβιβαστούν σε μείωση της περιφερειακής όρασης.

Σύμφωνα με τους developers της Unity, το eye tracking προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα και στο user interface, πέρα απο τις βελτιώσεις στα γραφικά. Οι προγραμματιστές θα έχουν τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσουν την εικόνα που κοιτάει ο παίκτης, και οπτικά, και ακουστικά. Επιπλέον θα μπορούν να επιβεβαιώσουν πως οι παίκτες θα χειρίζονται με ακρίβεια το αντικείμενο που κοιτούν στο περιβάλλον, χωρίς να αλληλεπιδράσουν καταλάθος με κάτι διπλανό.

Επιπλέον, το PSVR2 ακολουθεί την ματιά του παίκτη, την περιστροφή, την περίμετρο της κόρης του ματιού και το κλείσιμο των ματιών. Αυτό σημαίνει ότι το επερχόμενο headset της Sony θα μπορεί να αναγνωρίσει αν ο παίκτης κλείνει το μάτι σε κάποιον NPC. Εφόσον οι προγραμματιστές υλοποιήσουν τη δυνατότητα, θα μπορούν να δημιουργήσουν ξεχωριστές αντιδράσεις με τους χαρακτήρες ενός παιχνιδιού, αν για παράδειγμα τους κλείνει ο χρήστης το ένα μάτι για να τους προειδοποιήσει ή να τους τραβήξει την προσοχή. Επιπλέον, η νέα τεχνολογία θα βοηθήσει πολύ και στο aim assist αλλά και σε πιο ρεαλιστικά avatars για τίτλους VR με κοινωνικά στοιχεία.

Οι μηχανές γραφικών θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το eye tracking για να δημιουργήσουν heat maps που πληροφορούν ακριβώς που κοιτάζει ο εκάστοτε παίκτης την κάθε στιγμή. Αυτό θα βοηθήσει ιδιαίτερα τους developers να χαρτογραφήσουν τη συμπεριφορά των παικτών σε playtesting ή public betas για να βελτιώσουν σημεία στα οποία οι χρήστες δυσκολεύονται.

Οι Unity developers τόνισαν πως το PSVR2 θα μπορεί να υποστηρίξει και couch co-op multiplayer με παίκτες στο δωμάτιο που δεν χρησιμοποιούν VR headset. Επιπρόσθετα, οι προγραμματιστές θα μπορούν να δημιουργήσουν πολλαπλές κάμερες εντός παιχνιδιού, κάποιες για τη χρήση του PSVR2 και κάποιες για τους παίκτες που θα παίζουν παράλληλα στην τηλεόραση, χωρίς να φορούν το headset. Αυτό θα έχει σκοπό να κάνει το VR gameplay πιο κοινωνικό, αντί να απομονώνει τον παίκτη από το υπόλοιπο δωμάτιο.

Τέλος, τα χειριστήρια του PSVR2 υποστηρίζουν haptic feedback, finger tracking και trigger resistance. Κάποιες από αυτές τις τεχνολογίες τις βλέπουμε ήδη στο DualSense controller του PlayStation 5. Οι δυνατότητες αυτές θα προσφέρουν στους developers πιο ρεαλιστικές και διαφορετικές αντιδράσεις σχετικά με τις ενέργειες του παίκτη κάθε στιγμή. Στο panel της Unity δόθηκε ένα παράδειγμα μιας έκρηξης η οποία συμβαίνει στα δεξιά του χρήστη. Σε αυτή την περίπτωση, η αίσθηση της έκρηξης θα είναι πιο έντονη στο δεξί χέρι του παίκτη, όπως και στο αυτί του από τον ήχο του headset.

Οι Unity devs προειδοποίησαν μάλιστα και για την έντονη αντίσταση των triggers και το πως αυτή θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί με προσοχή για να μην κουράζονται οι παίκτες. Έδωσαν σαν παράδειγμα το επερχόμενο Horizon: Call of the Mountain και το πως δεν είναι πρακτικό να υπάρχει έντονη αντίσταση κάθε φορά που ο χρήστης τραβάει τη χορδή ενός τόξου.

Είναι δεδομένο από αυτά τα στοιχεία πως το PSVR2 στοχεύει να κάνει το VR gaming πολύ πιο διαδραστικό και αληθοφανές σε σχέση με σήμερα. Το PS5 VR, φιλοδοξεί να φιλοξενήσει οικογένειες ή παρέες να απολαύσουν μια εμπειρία όλοι μαζί, δίχως να χρειάζεται να έχουν όλα τα μέλη το δικό τους headset.
 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*