"Υπάρχουν αρκετές δυσκολίες και περιορισμοί και σίγουρα δεν είμαστε χαρούμενοι που δεν μπορούμε ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της κοινότητας και των παικτών μας. Είναι μια δύσκολη κατάσταση που θα πάρει αρκετό χρόνο στην ομάδα ανάπτυξης να την ανατρέψει. Προς το παρόν έχουμε επικεντρωθεί στην Season 2. Καταλαβαίνουμε ότι η κοινότητα έχει ξεμείνει από υπομονή, απλά χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο, ώστε να ξεκαθαρίσουμε τις λεπτομέρειες και να μοιραστούμε μαζί σας όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούμε”. Είπε το στέλεχος της 343 Industries.
Ορισμένοι χρήστες του Reddit απάντησαν αρνητικά στην δημοσίευση του Brian Jarrard, λέγοντας ότι το να ζητάει παραπάνω χρόνο για την ομάδα ανάπτυξης, είναι δείγμα επιφυλακτικότητας και ότι είναι απαράδεκτο πέντε μήνες μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, ορισμένα projects να είναι σε μορφή σχεδιασμού και να μην υπάρχει έστω μία ένδειξη για το πότε θα είναι διαθέσιμα.
Το multiplayer του Halo Infinite λανσαρίστηκε τον περασμένο Δεκέμβριο χωρίς το Forge mode, που επιτρέπει στους παίκτες να σχεδιάσουν τους δικούς τους χάρτες και game types. H πρώτη καθυστέρηση για το συγκεκριμένο mode ανακοινώθηκε πέρυσι το καλοκαίρι και αργότερα υπήρξε ακόμα μία, με την 343 Industries να επεκτείνει την Season 1 του Halo Infinite μέχρι τον Μάιο του 2022.
Τέλος η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το co-op play θα καθυστερήσει και άλλο και δεν θα είναι έτοιμο στο λανσάρισμα της Season 2 τον Μάιο.
Τα χαλο βασικα ακόμα δεν έχει βγει. Το βγάλανε για να λένε ότι βγήκε