Τόνισε συγκεκριμένα πως «εργάζομαι σε δύο games που θα έχουν native υποστήριξη για PS5 Pro. Το ένα δεν έχει κυκλοφορήσει. Και τα δύο έχουν τρισδιάστατους ανοιχτούς κόσμους, χρησιμοποιούν UE4.27 και UE5.4.4 (Lumen RTGI, AO, Reflections and WP). Το game που δεν έχει κυκλοφορήσει θα βγει κοντά στην κυκλοφορία του PS5 Pro και σχεδιάσουμε ένα update για το υπάρχον την ίδια περίοδο. Αυτό που μπορώ να πω είναι πως η διαδικασία για τη νέα κονσόλα είναι πολύ φιλική προς τους developers, ακόμη και για μικρά studios σαν το δικό μας. Ακόμη και χωρίς native support, το παιχνίδι μας προσέφερε DRS και ξεκλείδωτο frame rate, οπότε και αναμένουμε πολύ καλύτερα αποτελέσματα σε κάθε PS5 game που έχει αυτά τα δεδομένα και στοχεύει στα 60fps ή και πιο ψηλά».
Τόνισε συγκεκριμένα πως «εργάζομαι σε δύο games που θα έχουν native υποστήριξη για PS5 Pro. Το ένα δεν έχει κυκλοφορήσει. Και τα δύο έχουν τρισδιάστατους ανοιχτούς κόσμους, χρησιμοποιούν UE4.27 και UE5.4.4 (Lumen RTGI, AO, Reflections and WP). Το game που δεν έχει κυκλοφορήσει θα βγει κοντά στην κυκλοφορία του PS5 Pro και σχεδιάσουμε ένα update για το υπάρχον την ίδια περίοδο. Αυτό που μπορώ να πω είναι πως η διαδικασία για τη νέα κονσόλα είναι πολύ φιλική προς τους developers, ακόμη και για μικρά studios σαν το δικό μας. Ακόμη και χωρίς native support, το παιχνίδι μας προσέφερε DRS και ξεκλείδωτο frame rate, οπότε και αναμένουμε πολύ καλύτερα αποτελέσματα σε κάθε PS5 game που έχει αυτά τα δεδομένα και στοχεύει στα 60fps ή και πιο ψηλά».
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 10/10
Φαίνεται πως η διαδικασία μεταφοράς τίτλων από το PS5 στο PS5 Pro και το αντίστοιχο patching είναι μια ιδιαίτερα φιλική διαδικασία προς τους developers.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity