"Είναι διαφορετικό για τα fighting game [2D] επειδή οι παίκτες των 3D fighting games θέλουν να ασχολούνται με τη νεότερη κυκλοφορία”, είπε ο Harada μέσω διερμηνέα.
“Ξεκινώντας από νωρίς, ήταν τα μοντέλα χαρακτήρων με πολύγωνα που ώθησαν πραγματικά τα γραφικά στα όριά τους εκείνη την εποχή. Έτσι, όταν το δείτε αργότερα, δεν φαίνεται τόσο εντυπωσιακό όσο παλιά”.
“Τα δισδιάστατα fightings games, επειδή ήταν απλώς χαρακτήρες βασισμένοι σε sprites, δεν φαίνεται να γερνούν τόσο πολύ. Και δεν είναι αυτός ο κύριος λόγος που το κοινό ασχολήθηκε μαζί τους τότε”.
Ο επίσης παραγωγός του Tekken, Michael Murray πρόσθεσε ότι γενικά συμφωνεί με την άποψη του Harada, αλλά είπε ότι θα τον ενδιέφερε περισσότερο να επαναλάβει κάτι λιγότερο παραδοσιακό, όπως το Tekken Tag Tournament 2 ή το Tekken Force ή το Devil Within beat 'em up modes σε προηγούμενα παιχνίδια Tekken .
“Αλλά δεν θα έβλεπα καν τον εαυτό μου να παίρνει το Tekken 3 και να παίζει με φίλους για μεγάλο χρονικό διάστημα”, σημείωσε. "Λοιπόν, ναι, υπάρχει μια διαφορά που νιώθουμε μεταξύ των μαχητών σε 3D και των μαχητών σε 2D από αυτή την άποψη".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity