"Όποιο κι αν είναι το μέλλον των παιχνιδιών, το περιεχόμενο θα είναι πάντα βασιλιάς. Αλλά θα είναι πολύ πιο δύσκολο να αποκτήσετε καλό περιεχόμενο εάν η συνδρομή γίνει το κυρίαρχο μοντέλο και μια συγκεκριμένη ομάδα αποφασίζει τι θα κυκλοφορήσει στην αγορά και τι όχι. Απευθείας από τον προγραμματιστή στους παίκτες είναι ο μόνος δρόμος".
Ο Vincke θεωρεί ότι οι συνδρομητικές υπηρεσίες θα είναι πάντα πρακτικές για τη βελτιστοποίηση του κέρδους.
"Δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό, αλλά μπορεί να μην καταλήξει ως μονοπώλιο των συνδρομητικών υπηρεσιών. Είμαστε ήδη όλοι εξαρτημένοι από μια συγκεκριμένη ομάδα ψηφιακών πλατφορμών διανομής και είναι δυσκολο το να βρεθεί κάτι. Εάν όλες αυτές οι πλατφόρμες στραφούν στη συνδρομή, θα αγριέψουν τα πράγματα".
Ως αποτέλεσμα, η επιλογή της συνδρομητικές υπηρεσίας θα καθορίσει τι είδους παιχνίδια θα δημιουργούνται.
Συμπλήρωσε,"Δεν θα βρείτε τα παιχνίδια μας σε κάποια συνδρομητική υπηρεσία, ακόμα κι αν σέβομαι ότι για πολλούς developers είναι μια ευκαιρία να δημιουρτήσουν το παιχνίδι τους. Δεν έχω πρόβλημα με αυτό. Θέλω απλώς να βεβαιωθώ ότι το άλλο οικοσύστημα θα συνεχίσει να υπάρχει, γιατί είναι πολύτιμο".
TLDR ; you won’t find our games on a subscription service even if I respect that for many developers it presents an opportunity to make their game. I don’t have an issue with that. I just want to make sure the other ecosystem doesn’t die because it’s valuable.
— Swen Vincke @where? (@LarAtLarian) January 17, 2024
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity