"Δεν έχει νόημα για εμάς επειδή, μιλώντας από οικονομικής άποψης, δεν πιστεύουμε ότι οι πελάτες θα πλήρωναν για κάτι τέτοιο, γιατί να το κάνουν;- αλλά και γιατί να κάνουμε άνω κάτω τη δουλειά μας, με έναν τρόπο που δεν έχει νόημα οικονομικά".
"Οπότε, θα πρέπει να υπάρχει ένα σημείο τομής, ανάμεσα σε αυτό που επιθυμεί ο πελάτης και σε αυτό που μπορεί να προσφέρει ο εκάστοτε εκδότης και θεωρώ ότι δεν υπάρχει νόημα να το κάνει κάποιος για για τα κορυφαία του IPs. Νομίζω ότι σε ένα βαθμό η Sony συμφωνεί μαζί μας, μιας και το έχουν δηλώσει".
"Μπορεί να είναι εξαιρετικό για προϊόντα που βρίσκονται εδώ και καιρό στην αγορά. Εάν η τιμή τους έχει μειωθεί, ίσως έχει νόημα να προσφέρονται σε συνδρομητική βάση".
Πάντως, ο Zelnick σημειώνει ότι δεν αποκλείεται η στάση της εταιρείας να αλλάξει στο μέλλον, ανάλογα με το πως θα διαμορφωθεί το τοπίο των συνδρομητικών υπηρεσών. Κλείνοντας λέει ότι ένα από τα πιο τρομακτικά πράγματα για κάποιον που εργάζεται στη βιομηχανία των video games, είναι το γεγονός ότι βρισκόμαστε συνεχώς σε ένα μεταίχμιο και οποιαδήποτε πρόβλεψη έχει περισσότερες πιθανότητες να κάνει κάποιον να φαντάζει ως αδαής.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity