Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Rock Paper Shotgun, ο Colantonio είπε ότι η Bethesda ζήτησε από την Arkane να τις προτείνει ένα μικρότερης κλίμακας, πειραματικό project, που θα κρατούσε το studio απασχολημένο, τη στιγμή που η μητρική του εταιρεία θα σκεφτόταν το επόμενο project της developer.
"Η Bethesda ήθελε να κάνουμε κάτι. Δεν ήξεραν πού να βαδίσουμε μετά το Dishonored. Θέλουμε το Dishonored 3; Δεν ξέρω, ας κάνουμε κάτι απλό και σύντομο πριν, και βλέπουμε", σημείωσε ο Colantonio.
"Και μετά [το Deathloop] έγινε κάτι μεγάλο με τα χρόνια. Αυτό ήταν το ενδιαφέρον: Μα, δεν θέλουμε να κάνουμε το Dishonored 3, αλλά αν μπορείτε να μας παρουσιάσετε ένα μικρό παιχνίδι, κάτι που μπορεί να έχει πολλούς παίκτες, ώστε να μπορούμε να μάθουμε για το multiplayer, κάτι που μπορεί να έχει microtransactions, ίσως κάτι με ένα πολλή επανάληψη, όπως ένα roguelike", συμπλήρωσε.
"Τελικά, μάλλον [θα είχε] κόστισει εξίσου η δημιουργία του Dishonored 3", είπε ο Colantonio. "Αλλά τότε δεν ήταν γραφτό να γίνει".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity