Μιλώντας στο Dexerto, ο Multiplayer Design Director της Infinity Ward, Geoff Smith, αποκάλυψε ότι ο Shipment ήταν αρχικά ένας couch multiplayer map- στην καλύτερη περίπτωση- κάτι σε split-screen που προοριζόταν για εσωτερικές δοκιμές. Κατά λάθος βρέθηκε στην playlist όταν το COD 4 προωθήθηκε για παραγωγή και απλά παρέμεινε εκει. Ουσιαστικά, δεν χρειαζόταν να αφαιρεθεί. Δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα.
Μιλώντας στο Dexerto, ο Multiplayer Design Director της Infinity Ward, Geoff Smith, αποκάλυψε ότι ο Shipment ήταν αρχικά ένας couch multiplayer map- στην καλύτερη περίπτωση- κάτι σε split-screen που προοριζόταν για εσωτερικές δοκιμές. Κατά λάθος βρέθηκε στην playlist όταν το COD 4 προωθήθηκε για παραγωγή και απλά παρέμεινε εκει. Ουσιαστικά, δεν χρειαζόταν να αφαιρεθεί. Δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 16/05/23
Developer της Infinity Ward αποκάλυψε ότι ένας από τους πλέον δημοφιλείς χάρτες στην ιστορία του Call of Duty, κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity