Η καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από το site Shenmue Dojo που κυκλοφόρησε μια διαφήμιση που φέρει το hashtag #LetsGetShenmue4, στην οποία εμφανίζονται artworks βασισμένα σε χαρακτήρες της σειράς. Όταν ο Yu Suzuki στράφηκε στο crowfunding για το τρίτο παιχνίδι της σειράς, συνολικά συγκέντρωσε 7,1 εκατομμύρια δολάρια από 81.087 υποστηρικτές. Επίσης, να αναφέρουμε πως μόνο από το Kickstarter συγκέντρωσε το θρυλικό ποσό των 6,3 εκατομμυρίων δολαρίων.
Οι δημιουργοί του Shenmue Dojo λένε πως “δεν θέλουμε να δούμε απλώς τη συνέχεια της ιστορίας, επιδιώκουμε να δώσουμε σάρκα και οστά στο Shenmue 4 για υποστηρίξουμε τον Yu Suzuki και να του δώσουμε λίγες παραπάνω ελπίδες”. H ιδέα προήλθε κατά τη διάρκεια ενός livestream και σκεπτόμενοι πως θα συγκεντρωθούν αρκετοί fans της Sega, θα υπάρξουν και οι αντίστοιχες “χειρονομίες”. H καμπάνια κόστισε μόλις 40 δολάρια για 15 δευτερόλεπτα.
Στο παρελθόν ο Suzuki είχε σχολιάσει το ενδεχόμενο για το τέταρτο παιχνίδι της σειράς, λέγοντας πως “θέλω το Shenmue 4 να είναι απολαυστικό για τους νέους παίκτες, χωρίς να είναι απαραίτητο να έχουν παίξει τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς”.
Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία ένδειξη αν το Shenmue 4 βρίσκεται σε ανάπτυξη, αλλά αυτό δεν έχει σταματήσει την επιθυμία των fans.
Broadcast live during our #Shenmue Day stream, #LetsGetShenmue4 hit the streets of New York with a full on 15 second advertisement on Times Square!
— Shenmue Dojo (@Shenmue_Dojo) June 4, 2024
Shenmue fans do some insane things to try and get recognised...are you watching @SEGA @SEGA_OFFICIAL? pic.twitter.com/gzfLzQWZb9
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity