Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Βετεράνος της Rockstar λέει ότι το Red Dead Redemption για το PS3 ήταν πιο δύσκολο και χρονοβόρο σε σχέση με την έκδοση του Xbox 360

*
Η δημιουργία του χάρτη του Red Dead Redemption φαίνεται να ολοκληρώθηκε πριν καν ξεκινήσει η ανάπτυξη της έκδοσης για το PS3, και ένα νέο σχόλιο από έναν πρώην βετεράνο της Rockstar Games μας δίνει μια καλύτερη εικόνα του γιατί συνέβη αυτό.

Σε ένα νέο video του Digital Foundry, συζητείται η επιτέλους άφιξη του Red Dead Redemption για PC, αλλά γίνεται αναφορά και στην αρχική του ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, το βίντεο αναφέρει ότι η έκδοση για PlayStation 3 ξεκίνησε αργότερα από την έκδοση για το Xbox 360. Διευκρινίζοντας ένα σχόλιο στο Twitter, το Digital Foundry αναφέρει: «Αυστηρά μιλώντας, το σχόλιο από τότε ήταν ότι ο χάρτης δημιουργήθηκε πριν ξεκινήσει η ανάπτυξη της έκδοσης για το PlayStation 3. Οπότε, δεν ήταν ακριβώς αργά για την ανάπτυξη».


Στον ίδιο διάλογο στο Twitter, ο πρώην τεχνικός διευθυντής της Rockstar, Obbe Vermeij,ο οποίος έφυγε από το στούντιο το 2009, σχεδόν έναν χρόνο πριν την κυκλοφορία του Red Dead Redemption, εξήγησε ότι η ανάπτυξη για το Xbox 360 ήταν πιο εύκολη σε σχέση με το PlayStation 3. Έγραψε: «Το Xbox 360 χρησιμοποιούσε το DirectX, κάτι που σήμαινε ότι το hardware κρυβόταν πίσω από ένα επίπεδο λογισμικού. Αυτό έκανε τον προγραμματισμό για το 360 εύκολο. Για να επιτύχεις καλή απόδοση στο PS3, ο προγραμματιστής έπρεπε να εργαστεί σε πολύ χαμηλό επίπεδο. Έπρεπε να προγραμματίσει τα graphic chips στη μητρική τους γλώσσα. Αυτό ήταν δύσκολο και χρονοβόρο. Για' αυτό είχε περισσότερο νόημα να επικεντρωθούμε πρώτα στο 360».

Με τα χρόνια, πολλοί θεώρησαν την έκδοση του Red Dead Redemption για το PlayStation ως τη χειρότερη από τις δύο αρχικές πλατφόρμες. Αν και δεν είναι απαραίτητα «κακή», η έκδοση για Xbox 360 ήταν σχεδόν πάντα η αγαπημένη, χάρη στην καλύτερη απόδοσή της. Με την εξήγηση του Obbe Vermeij , αυτό έχει απόλυτο νόημα, καθώς η ανάπτυξη για το Xbox 360 ήταν πιο εύκολη και επέτρεψε στη Rockstar να βελτιστοποιήσει καλύτερα το παιχνίδι για αυτή την πλατφόρμα, ενώ η πολυπλοκότητα του PS3 έκανε την απόδοση πιο δύσκολη να επιτευχθεί. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*