Ο Rami Ismail, ο οποίος εργαζόταν στη Studio Vlambeer και τώρα είναι σύμβουλος, είπε ότι η διαρροή του GTA 6 υπογραμμίζει μια ευρύτερη τάση στον χώρο του gaming, όπου οι προγραμματιστές επιλέγουν σκόπιμα να σιωπούν και να μην δείχνουν τα παιχνίδια τους πριν είναι έτοιμα. Πολλοί άνθρωποι αντέδρασαν αρνητικά στη διαρροή του GTA 6, λέγοντας ότι το πλάνα δεν φαινόταν πολύ καλά και δεν είναι αρκετά μεγάλο άλμα από το GTA 5 για προκληθεί ενθουσιασμός. Αυτό που μπορεί να έχουν δει οι άνθρωποι στη διαρροή είναι πιθανώς πολύ ξεπερασμένο και δεν αντιπροσωπεύει το παιχνίδι αυτήν τη στιγμή ή πώς μπορεί να φαίνεται κατά την κυκλοφορία. Η τάση της βιομηχανίας παιχνιδιών για μυστικότητα μπορεί να αποδοθεί εν μέρει στην έλλειψη κατανόησης και εκτίμησης για το πώς λειτουργεί στην πραγματικότητα η ανάπτυξη παιχνιδιών, όπως έχουν τονίσει οι developers.
My thoughts are with the team at @RockstarGames It can be disheartening to have a project you've worked hard on to delight fans revealed and critiqued before it’s ready. I know they’re creating something special and can’t wait to experience GTA6 when it's officially unveiled.
— BondSarahBond (@BondSarah_Bond) September 18, 2022
To my fellow devs out there affected by the latest leak, know that while it feels overwhelming right now, it’ll pass. One day we’ll be playing your game, appreciating your craft, and the leaks will be relegated to a footnote on a Wikipedia page. Keep pushing. Keep making art.
— Neil Druckmann (@Neil_Druckmann) September 18, 2022
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity