Ο Walker εξηγεί πως όταν στο VR δεν χρησιμοποιείται το foveated rendering, οι developers σπαταλούν υπολογιστική ισχύ και προσθέτουν λεπτομέρειες εκεί που δεν απαιτείται υψηλός βαθμός. Ο λόγος είναι ότι υπάρχει μόνο ένα στενό περιθώριο όπου μπορεί να επικεντρωθει το ανθρώπινο μάτι, το σημείο εστίασης, όμως χωρίς το eye-tracking software οι developers είναι αναγκασμένοι να κάνουν render μια ολόκληρη σκηνή, χρησιμοποιώντας πόρους για περιοχές όπου δεν κοιτάνε οι παίκτες.
Αυτό σημαίνει ότι τα παιχνίδια του PSVR 2 θα τρέχουν καλύτερα, καθώς η απελευθέρωση πόρων σημαίνει ότι ανοίγει ο δρόμος για πιο φιλόδοξα projects. Επιπλέον, η νέα γενιά hardware πιθανό να αντέξει περισσότερο στον χρόνο. Ο Walker επαινεί τη Sony για την επιλογή του eye-tracking software, λέγοντας ότι θα εξασφαλίσει την μακροημέρευση του PSVR 2, αφού με τον τρόπο αυτό έχει ένα ακόμα δυνατό χαρτί προς την κατεύθυνση του optimization.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity