Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Βελτιωμένες επιδόσεις υπόσχεται το eye-tracking software του PSVR 2

*
Το eye-tracking software του PSVR 2 αναμένεται να προσφέρει στους παίκτες καλύτερη αίσθηση του περιβάλλοντος και θα διευκολύνει τις διαδικασίες ανάπτυξης. Μιλώντας στο Play Magazine, ο Brendan Walker, principal engineer στην VR developer Polyarc, το studio πίσω από το Moss 2, αναφέρει ότι το foveated rendering (eye-tracking) θα βελτιώσει τις επιδόσεις και να αυξήσει την αξιοπιστία.

Ο Walker εξηγεί πως όταν στο VR δεν χρησιμοποιείται το foveated rendering, οι developers σπαταλούν υπολογιστική ισχύ και προσθέτουν λεπτομέρειες εκεί που δεν απαιτείται υψηλός βαθμός. Ο λόγος είναι ότι υπάρχει μόνο ένα στενό περιθώριο όπου μπορεί να επικεντρωθει το ανθρώπινο μάτι, το σημείο εστίασης, όμως χωρίς το eye-tracking software οι developers είναι αναγκασμένοι να κάνουν render μια ολόκληρη σκηνή, χρησιμοποιώντας πόρους για περιοχές όπου δεν κοιτάνε οι παίκτες.


Αυτό σημαίνει ότι τα παιχνίδια του PSVR 2 θα τρέχουν καλύτερα, καθώς η απελευθέρωση πόρων σημαίνει ότι ανοίγει ο δρόμος για πιο φιλόδοξα projects. Επιπλέον, η νέα γενιά hardware πιθανό να αντέξει περισσότερο στον χρόνο. Ο Walker επαινεί τη Sony για την επιλογή του eye-tracking software, λέγοντας ότι θα εξασφαλίσει την μακροημέρευση του PSVR 2, αφού με τον τρόπο αυτό έχει ένα ακόμα δυνατό χαρτί προς την κατεύθυνση του optimization.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*