Αναπτύσσουμε για Xbox και PC παράλληλα όλο αυτό το διάστημα. Αλλά, ειλικρινά, ένα από τα πράγματα που με εξέπληξε περισσότερο ήταν ότι, νωρίς στην ανάπτυξη, συνειδητοποιήσαμε ότι συχνά το Xbox Series X αποδίδει καλύτερα από τον υπολογιστή.
Η κονσόλα τρέχει το Avowed πολύ, πολύ καλά. Δεν χρειάστηκε να έχουμε τόσες «εκπτώσεις» για το Xbox. Εξακολουθούμε να μελετάμε τις προδιαγραφές για το Xbox Series S, μόνο και μόνο επειδή δεν έχει τόσο πολλές ευκολίες, αλλά έχουμε μια εκπληκτικά εξειδικευμένη ομάδα μηχανικών. Είμαστε τόσο συγκεντρωμένοι αυτήν τη στιγμή στη βελτιστοποίηση του περιεχομένου που έχουμε, ενώ ταυτόχρονα δουλεύουμε σε όλα τα θέματα απόδοσης, γιατί αυτό έρχεται πάντα στο τέλος... Έτσι, πολλά από αυτά είναι δύσκολο να προσδιοριστούν τώρα.
Μελετάμε ποια στοιχεία του ray tracing θα υλοποιήσουμε στο Xbox, σίγουρα θα υπάρξουν ορισμένα. Η χρήση του ray tracing είναι μια από τις περιπτώσεις που έχεις 12 διαφορετικά στοιχεία και έχεις την επιλογή ποια θα υλοποιήσεις ή όχι.
Λογικά ο Hansen μιλάει για ένα μέσο PC και όχι για ένα σύστημα υψηλών προδιαγραφών.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity