Με τη Microsoft να έχει μια σχετικά μεγάλη γκάμα από first-party games για τα τέλη του 2024, είπε εκείνη την εποχή ότι ήθελε να «δώσει λίγο περιθώριο ώστε να μην αυξηθεί το backlog των παικτών».
Ο Spencer αναφέρθηκε στην καθυστέρηση με περισσότερες λεπτομέρειες σε μια νέα συνέντευξη στο Game File.
«Μπορούμε να το αντέξουμε οικονομικά όταν έχουμε το expansion του Diablo, μετά το Black Ops, μετά το Indy [and the Great Circle]», είπε.
«Δεν το μεταφέραμε γιατί η Obsidian χρειαζόταν χρόνο. Αλλά θα χρησιμοποιήσουν τον χρόνο αυτό».
Ο Spencer συμπλήρωσε: «Ο [επικεφαλής των Xbox Game Studios] Matt Booty και εγώ, το σχεδιάζουμε, μιλάμε με την ομάδα του Game Pass… Είπαμε, «Εντάξει, ας φροντίσουμε να το κάνουμε λίγο καλύτερα».
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity