Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Αύξηση τιμών ή μικρότερη διάρκεια των AAA games προτείνει ο CEO της Embracer Group

*
Ο CEO της Embracer Group, Lars Wingefors αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ανάπτυξη ΑΑΑ video games. Μιλώντας στο GamesIndustry.biz, αποκάλυψε μεταξύ άλλων ότι η εμπορική πορεία του Alone in the Dark reboot ήταν κάτω των αρχικών προσδοκιών. Ναι μεν υπερασπίστηκε την ποιότητα του παιχνιδιού, τόνισε όμως την ανάγκη να βρεθούν καταναλωτές.

"Πιστεύω ότι το Alone in the Dark ήταν ένα ποιοτικό προϊόν, και οι developers έκαναν τα πάντα για να το πετύχουν. Είναι πολύ λυπηρό να βλέπουμε ότι δεν προσέλκυσε αρκετούς καταναλωτές πρόθυμους να ασχοληθούν ξανά με αυτό το IP. Είναι απλά μια ωμή αλήθεια. Ήταν μια μεγάλη επένδυση και, τελικά, πρέπει να τα κάνουμε σωστά. Είναι πολύ δύσκολο… Τελικά, τα παιχνίδια είναι μια εμπορική βιομηχανία και πρέπει να κερδίσουμε χρήματα για να έχουμε μέλλον, να μπορούμε να επενδύσουμε και τελικά πρέπει να βρούμε αυτούς τους καταναλωτές".


Ο επικεφαλής της Embracer μίλησε και για την πιθανότητα αύξησης των τιμών των ΑΑΑ games. Θεωρεί πως με το υψηλότερο κόστος ανάπτυξης, ένα studio είτε θα αναγκαστεί να ανεβάσει τις τιμές ή θα πρέπει να κάνει τα παιχνίδια μικρότερα σε διάρκεια.

"Ήταν δύσκολο να αυξηθεί η τιμολόγηση σε premium παιχνίδια για PC ή κονσόλες. Η τιμολόγηση αυτών των προϊόντων είναι η ίδια εδώ και πολλά χρόνια, πράγμα που σημαίνει ότι το περιθώριο επιτυχίας είναι μικρότερο, και επιπλέον, υπάρχει υψηλότερο κόστος κεφαλαίου".

"Δεν λέω ότι δεν μπορείτε να αυξήσετε την τιμή. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι κανείς δεν το έχει δοκιμάσει. Εάν δημιουργήσετε ένα τεράστιο RPG, για παράδειγμα, με 100 ή 150 ώρες παιχνιδιού, πολύ κομψό και μοναδική εμπειρία, θα ήταν διατεθειμένος ο καταναλωτής να πληρώσει περισσότερα; Εάν το έκαναν, θα είχαν περισσότερα προϊόντα που θα κυκλοφορούσαν δυνητικά στην αγορά. Κανείς όμως δεν το δοκίμασε. Είναι κάτι που έχουμε συζητήσει, αλλά επί του παρόντος παραμένουμε στην πεπατημένη του κλάδου. Θα βρεθεί μια εταιρεία μια μέρα που θα προσπαθήσει να αυξήσει τις τιμές; Αυτό μένει να φανεί".

"Απλώς πιστεύω ότι υπάρχουν καταναλωτές πρόθυμοι να ασχοληθούν αυτά τα καταπληκτικά RPG και άλλα single player games, και τελικά, είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν χρήματα σε αυτά. Αυξάνετε τις τιμές ή τα συντομεύετε; Νομίζω ότι υπάρχουν τρόποι. Νομίζω ότι θα ήταν πολύ λυπηρό αν όλα μετατρέπονταν σε μεγάλους τίτλους για πολλαπλούς παίκτες με αγορές εντός του παιχνιδιού. Υπάρχουν εκατομμύρια καταναλωτές που είναι πρόθυμοι να ασχοληθούν περισσότερο με τα κλασικά παιχνίδια". 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*