Ναι μεν οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να εναλλάσσονται ανάμεσα στη Yaoe και τον Yasuke κατά τη διάρκεια της περιπέτειας, ο creative director Jonathan Dumont ενημερώνει πως δεν θα πρέπει να ανησυχούν ότι πιθανό να τους ξεφύγει κάτι αν χρησιμοποιούν ένα από τους δύο χαρακτήρες για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε σχέση με τον άλλο.
«Δεν νομίζω ότι χάνεις πολλά πράγματα», είπε ο Dumont στο Screen Rant. «Νομίζω ότι είναι περισσότερο στην προτίμησή σας να [πείτε] «εντάξει, θα δω πώς το παιχνίδι θα προσαρμοστεί λίγο στον χαρακτήρα, αν επιλέξετε το ένα από το άλλο».
«Έχουν τη δική τους εισαγωγή αλλά και τις δικές τους αποστολές. Για παράδειγμα η Naoe έχει το δικό της questline το οποίο δεν μπορεί να ακολουθήσει ο Yasuke και αυτά είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Αλλά ο πυρήνας του gameplay μπορεί να είναι να επιλέξετε τον χαρακτήρα σας και το παιχνίδι προσαρμόζεται αναλόγως».
«Έτσι, υποθέτω ότι μπορείτε να αλλάξετε για χάρη του gameplay, μπορείτε να αλλάξετε εάν πιστεύετε ότι σας αρέσει ένας από τους δύο [πρωταγωνιστές] καλύτερα, αλλά δεν νομίζω ότι χάνετε κάτι. Αυτό είναι περισσότερο, εντάξει, διασκεδάστε με το παιχνίδι, απλώς παίξτε όπως θέλετε».
«Και θα υπάρχουν μερικές επιλογές εδώ κι εκεί που αναρωτιέμαι τι συνέβη, τι θα συνέβαινε με αυτόν τον χαρακτήρα, αλλά δεν νομίζω ότι χάνετε πράγματα και καταστάσεις».
Ναι μεν η Ubisoft δεν υποχρεώνει τους παίκτες να χρησιμοποιούν τους πρωταγωνιστές για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, όμως ο Dumont προτιμάει την εναλλαγή κάθε λίγες ώρες.
«Παίζω αρκετά ισορροπημένα και αυτό που συμβαίνει είναι, παίζω με έναν για τρεις, τέσσερις, πέντε ώρες και μετά αλλάζω και στη συνέχεια παίζω μόνο δύο, τρεις ώρες», είπε. «Συνήθως παίζω stealth και μετά λέω, εντάξει, επιτρέψτε μου να καταστρέψω μερικά στρατόπεδα για λίγο. Και τότε απλά αλλάζω».
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity