"Εστιάζουμε στο να επαναφέρουμε την ξεχωριστή, τρομακτική ατμόσφαιρα στο εκσυγχρονισμένο Silent Hill 2. Οι παλαιοί fans δεν πρέπει να ανησυχούν μήπως "χάσουμε το νόημα" ενώ ζωντανεύουμε τον τίτλο. Εμμένουμε πιστά στην αρχική ιστορία ενώ δημιουργούμε από την αρχή τους μηχανισμούς του gameplay και τα γραφικά".
"Μια μεγάλη ορατή αλλαγή είναι η τοποθέτηση της κάμερας πάνω από τον ώμο του χαρακτήρα, κάτι που αλλάζει οπτική γωνία μερικών εμβληματικών σκηνών και σηματοδοτεί μια γενική ανανέωση του συστήματος μάχης".
"Όπως βλέπετε, δεν ξεφεύγουμε από την αρχική ιδέα αυτού του αγαπημένου κλασικού τίτλου, απλώς έχουμε μερικές ιδέες για το πώς να κάνουμε τους παράγοντες που προκαλούν τρόμο πιο ελκυστικούς στο σύγχρονο κοινό".
Η Jasińska δήλωσε επίσης ότι το στούντιο ακολουθεί μια "πολύ ασφαλή προσέγγιση σε οποιεσδήποτε αλλαγές", αλλά δεν είναι αντίθετη στην "υλοποίηση τροποποίσεων σε ορισμένες περιοχές όπου τα πράγματα χρειάζονται εκσυγχρονισμό του ότι έχουν ξεπεραστεί με την πάροδο των ετών".
Η Jasińska εξήγησε επίσης τη διαδικασία προσέγγισης της Konami από την Bloober Team για την ανάπτυξη του remake: "... λάβαμε μια πρόσκληση από την Konami να συμμετάσχουμε στο Tokyo Games Show. Προς μεγάλη μας χαρά, η Konami μας ζήτησε να ετοιμάσουμε μια ιδέα για ένα remake του παιχνιδιού με αντάλλαγμα την ευκαιρία να ζωντανέψουμε το concept."
Αλλά η Bloober Team δεν ήταν το μόνο στούντιο που ήταν υποψήφιο για το project: "Φυσικά, δεν ήμασταν οι μόνοι υποψήφιοι. Πολλά άλλα στούντιο διεκδικούσαν επίσης συνεργασία, αλλά τελικά, το concept μας ήταν αυτό που έκλεψε την καρδιά της Konami Αναγνώρισαν τη δέσμευσή μας και την αφοσίωσή μας στο horror genre και αυτό από μόνο του έκανε τη διαφορά υπέρ μας".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity