Κατά την διάρκεια της συνεργασίας του με το studio, δημιούργησε από το μηδέν μία δυνατή ομάδα, αποτελούμενη από 120 προγραμματιστές και άλλες ειδικοτητες, σύμφωνα με το προφίλ του στο Linkedin.
Ο Berger, βοήθησε με την κυκλοφορία των Halo 4, Halo 5 και Halo Infinite, καθώς και την κατασκευή της Splipspace Engine.
Για την ώρα η Microsoft, δεν έχει κάνει κάποια ανακοίνωση για την συγκεκριμένη αποχώρηση, αλλά αν ισχύει τελικά η πληροφορία, η έξοδος του Berger, ακολουθεί την αντίστοιχη της Bonnie Ross, η οποία την Δευτέρα, δήλωσε πως αποχωρεί από την διοίκηση του studio, για οικογενειακούς λόγους. Η Ross, φεύγει από την Microsoft, έπειτα από 28 χρόνια στο κομμάτι του Gaming.
Πριν λίγες ημέρες, την αποχώρηση της Ross, ακολούθησε η ανακοίνωση της Microsoft, που έκανε λόγο για αναδιαμόρφωση της ομάδας που ηγείται του studio. Ο πρώην head of production του studio, Pierre Hintze, ανέλαβε τον ρόλο του επικεφαλή του studio, ενώ ο Bryan Koski, μέχρι πρότινος Head of Marketing για το Halo, θα είναι πλέον ο General Manager του franchise. Τέλος η Elizabeth Van Wyck, που μέχρι πριν λίγες ημέρες, είχε να ασχολείται με το τμήμα των business operations & esports, πλέον θα εποπτεύει όλο το κομμάτι του business.
Οι κινήσεις και οι αλλαγές αυτές, μοιάζουν σαν τονωτικές ενέσεις για το Halo, το οποίο αρκετό καιρό τώρα, υποφέρει από προβλήματα στην παραγωγή που οδηγούν σε σημαντικές καθυστερήσεις.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity