Δουλειές όπως η υποστήριξη μέσω email, chat και τηλεφώνου σε παίκτες που έχουν προβλήματα με τα microtransactions, είναι μεταξύ αυτών που θα αναλάβουν εξωτερικοί συνεργάτες. Πηγή που βρίσκεται κοντά στο θέμα συμπληρώνει πως η απόφαση πάρθηκε έπειτα από παράπονα του προσωπικού της EA Austin και Galway, σχετικά με τις αυξήσεις μισθών που δεν ξεπερνούσαν τα $0,10 ανά ώρα. Πάντως, χάρη στα live services η EA είχε ένα ακόμα τρίμηνο με κέρδη.
Αντί των παραπάνω δημιουργούνται δέκα νέες θέσεις εργασίας σε υποστήριξη τίτλων για φορητές συσκευές, για τις οποίες μπορούν να κάνουν αίτηση οι απολυμένοι.
Όταν ρωτήθηκε σχετικά με τα μέτρα αυτά που έχουν ως προφανή σκοπό τη μείωση των εξόδων, ο εκπρόσωπος της ΕΑ, Charlie Fortescue απάντησε ότι η εταιρεία αναζητά πάντοτε τρόπους για να βελτιώσει την εμπειρία των παικτών και σε αυτούς περιλαμβάνονται αλλαγές στην παροχή υποστήριξης. Έτσι λοιπόν προτάθηκαν μια σειρά από αλλαγές που θα προσφέρουν περισσότερη ευελιξία στην εταιρεία. Οπότε, κάποιοι από τους ρόλους στην ομάδα αλλάζουν και κάποιοι θα πάψουν να υπάρχουν. Σημειώνει πως πάντοτε παρέχεται υποστήριξη σε όσους ο ρόλος τους επηρεάζεται.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity