Ακόμα, αποκάλυψε ότι το 50% του αριθμού των μηνιαίων ενεργών χρηστών, δηλαδή, 49 εκατομμύρια, προέρχονται από το PS4.
Σύμφωνα πάντοτε με τη SIE, οι χρήστες του PS5 ξοδεύουν περισσότερα χρήματα και πιο πολύ χρόνο σε παιχνίδια σε σχέση με ότι συνέβαινε στο PS4. Οι χρήστες του PS5 ξοδεύουν περισσότερα σε add-ons, (+176%), yphres;iew (+57%) και περιφερειακά (+34%), αλλά λιγότερο σε ολοκληρωμένες εκδόσεις παιχνιδιών (-12%).
Όσον αφορά το μέλλον, η εταιρεία στοχεύει να προσελκύσει περισσότερους παίκτες στο PS5 μέσω των περιφερειακών και της επέκτασής της σε επιπλέον συσκευές.
Ο CEO των PlayStation Studios, Hermen Hulst συμπλήρωσε πως η πλατφόρμα θα συνεχίσει να επεκτείνει τα πιο δημοφιλή της franchises, να ενισχύει τις δυνατότητες της στον τομέα του live service και να επεκτείνει τις κυκλοφορίες των τίτλων της σε επιπλέον συσκευές. Το PlayStation θα συνεχίσει να κυκλοφορεί τα single player games του πρώτα σε κονσόλες, όμως με τα live service games θα στοχεύει ταυτόχρονα τους κατόχους υπολογιστών και κονσολών.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity