Η έρευνα έγινε στο πλαίσιο κατανόησης της σχέσης των videogames και των παιδιών και φαίνεται πως η εμφάνιση του avatar ενός παίκτη παίζει σημαντικό ρόλο και στο πως του φέρονται οι υπόλοιποι. «Κάποια παιδιά αποκαλούνται φτωχά αν δεν ξοδεύουν χρήματα στον χαρακτήρα τους. Όσα έχουν ξοδέψει τραβούν την προσοχή και έχουν άλλα προνόμια και είναι πιο δημοφιλή.
Όλο αυτό είναι κάτι αντίστοιχο με αυτό που βλέπουμε και στα σχολεία και το πως ένα παιδί μπορεί να χαρακτηριστεί αν δεν φοράει ακριβά ρούχα», σημειώνει η έρευνα και συμπληρώνει πως τα παιδιά που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για κάτι τέτοιο δεν προσαρμόζονται εύκολα ούτε σε ένα online περιβάλλον.
Οι επιρροές των παιδιών για τις online αγορές σε τέτοια games έρχονται κυρίως από γνωστούς streamers και influencers που προμοτάρουν ακόμη και ακριβές μάρκες, όπως η Balenciaga.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity