Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Αντιμέτωπη με λουκέτο η Piranha Bytes, θυγατρική της Embracer Group

*
Η Piranha Bytes, ένα ακόμα studio της Embracer Group, είναι αντιμέτωπη με λουκέτο, στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων προσπαθειών του ομίλου για αναδιάρθρωση. Σύμφωνα με δημοσιεύματα γερμανικών μέσων, το studio που βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία των Gothic, Risen και της σειράς Elex θα κλείσει, εκτός αν βρει νέα ιδιοκτησία ή εκδότη. Η THQ Nordic που φολοξενεί το studio δηλώνει ότι θα μπορέσει να διατηρήσει το όνομα Piranha Bytes και τα δικαιώματα στη σειρά Elex, αν μπορεσει να βρει έναν τρόπο να παραμείνει λειτουργική.

Μιλώντας στο Game Informer, ο CEO της Piranha Bytes, Michael Rüve αναφέρθηκε στα δημοσιεύματα περί λουκέτου.


"Αγαπητοί fans, ναι, είναι αλήθεια. Εμείς, η Piranha Bytes, βρισκόμαστε σε δύσκολη κατάσταση. Υπάρχουν πολλά νέα για εμάς που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή και αυτή είναι η απάντησή μας: Μην μας διαγράψετε ακόμα!".

"Θα κάνουμε τα πάντα για να συνεχίσουμε να δημιουργούμε κόσμους στους οποίους μπορείτε να βυθιστείτε. Για αυτό χτυπούσε πάντα η καρδιά μας. Είμαστε πεπεισμένοι ότι θα τα καταφέρουμε. Είμαστε δημιουργικά μυαλά και δεν λείπουν οι ιδέες! Μένουμε ενωμένοι, ό,τι κι αν γίνει".

"Τώρα, εστιάζουμε σε αυτόν τον στόχο με όλες μας τις δυνάμεις και κάνουμε ό,τι χρειάζεται για να βρούμε έναν συνεργάτη για αυτό το project. Μόλις έχουμε νέα, θα τα μοιραστούμε μαζί σας. Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συνεχή υποστήριξή σας!", είπε ο Rüve. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*