Σύμφωνα με την αγωγή «οι όροι αυτοί επιτρέπουν στην εταιρεία να ορίζει επί της ουσίας την τιμή των ψηφιακών προϊόντων και χρεώνει προμήθεια 30% σε κάθε αγορά που γίνεται, με αποτέλεσμα να υπάρχουν υπερβολικές και άδικες τιμές για τους καταναλωτές». Η ιαπωνική εταιρεία προσπάθησε να ακυρώσει την διαδικασία λέγοντας πως είναι λάθος σε πολλαπλά επίπεδα, ωστόσο η νομική υπηρεσία που εξέτασε το ζήτημα έδωσε εντολή να συζητηθεί στις δικαστικές αίθουσες.
O ίδιος ο Neil σημείωσε πως «αυτό είναι το πρώτο βήμα για να διασφαλίσουμε ότι οι καταναλωτές θα πάρουν πίσω ότι τους οφείλει η Sony για τις υπερβολικές τιμές εδώ και χρόνια. Είναι σημαντικό ότι το δικαστήριο αναγνώρισε ότι η Sony πρέπει να εξηγήσει τις πρακτικές της. Με αυτήν την πράξη μας, επιδιώκουμε να βάλουμε ένα τέλος στην παράνομη συμπεριφορά και να διασφαλίσουμε πως οι πελάτες θα αποζημιωθούν».
Η αγωγή περιλαμβάνει οποιονδήποτε ζούσε και αγόρασε παιχνίδια ή DLC μέσω του PlayStation Store από τις 19 Αυγούστου 2016 έως και τις 19 Αυγούστου 2022. Η υπόθεση θα χρειαστεί πάντως αρκετά χρόνια για να τελεσιδικήσει.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity