«Δεν πρόκειται να ανακοινώσουμε κάτι, αλλά και οι δύο ιδέες είναι πολλά υποσχόμενες, με πολλές δυνατότητες για οποιοδήποτε sequel και όχι μόνο το Ninja Gaiden. Αυτό που θέλω να πω, είναι πως αν θεωρητικά είναι να δουλέψουμε με κάποια άλλη εταιρεία σε ένα νέο Ninja Gaiden, θα πρέπει να σιγουρευτούμε πρώτα, πως θα είναι ένας τίτλος που οι φανς θα εκτιμήσουν, θα απολαύσουν και θα είναι ανάλογος των προσδοκιών τους. Δεν έχει σημασία του να πούμε να το κάνουμε, το σημαντικό είναι να ταιριάζουν όλα τα κομμάτια και για αυτό θα χρειαστεί μια σωστή ομάδα, είτε αυτή αποτελείται από νέους ανθρώπους είτε από κάποια άλλη εταιρεία».
Όταν ερωτήθηκε, πώς η Team Ninja καταφέρνει να διατηρεί χαρούμενους τους παίκτες της, ενώ παράλληλα παρουσιάζει νέα IPs όπως το Wo Long, απάντησε πως: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι, που οι παίκτες μας, αγαπούν τα παιχνίδια μας και για αυτό θέλουμε να δημιουργήσουμε κάτι καινούργιο για αυτή την σειρά. Ωστόσο, πρέπει να κρατάμε τις ισορροπίες ανάμεσα στην επιθυμία για δημιουργία νέων παιχνιδιών και τους ήδη υπάρχοντες τίτλους. Τι θα προσθέσουμε, τι είδος ικανότητες έχουν τα μέλη της ομάδας μας και πώς μπορούμε να δουλέψουμε. Θα δουλέψουν όλα αυτά στο ήδη υπάρχον IP ή θα ταίριαζαν καλύτερα σε κάποιο νέο;».
Για την ιστορία να αναφέρουμε πως ο Yasuda, είναι director του Nioh και του sequel του, ήταν level designer για το Ninja Gaiden 2 ενώ είχε αναλάβει και τη σκηνοθεσία.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity