"Γνωρίζω ότι το Silent Hill είναι ένα πολύ μεγάλο video game franchise και κατά κάποιον τρόπο δουλειά μέσα στο πλαίσιο ενός είδους τέχνης. Οι άνθωποι που εμπνεύστηκαν το Silent Hill έδωσαν όλο τους τον εαυτό. Τους γνωρίζω πολύ καλά. Είναι άνθρωποι ακέραιοι. Για εμένα, είναι σημαντικό να σχεδιάσω ένα Silent Hill για το μοντέρνο κοινό. Είναι ξεκάθαρο ότι σημερινές ταινίες τρόμου δεν είναι όπως εκείνες του 2006. Όχι ότι οι ταινίες τρόμου του 2007 δεν ήταν καλές, αλλά κάθε είδος έχει τη δική του εξέλιξη", είπε ο Gans.
H βραδιά της Konami για το Silent Hill είχε αρκετές ανακοινώσεις. Πέραν του Silent Hill 2 Remake που έρχεται σε PC και PS5 από την Bloober Team, είχαμε ακόμη το Silent Hill: Townfall που είναι ένα νέο «παράξενο» project της Annapurna Interactive και της No Code Studio. Εντύπωση έκανε το Silent Hill f που έρχεται από την Neoboards Entertainment, εταιρεία που έγινε ιδιαίτερα γνωστή τα τελευταία χρόνια για το Resident Evil Resistance, αλλά και το επερχόμενο Resident Evil: Re:Verse. Τέλος, η Konami ανακοίνωσε ακόμη το Silent Hill: Ascension, που είναι μια νέα interactive streaming εμπειρία και στην οποία η κοινότητα θα διαμορφώνει το σενάριο.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity