"Είναι λίγο και από τα δύο", είπε ο Spencer σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Polygon. "Αλλά θα πω ότι αυτό που με απασχολεί περισσότερο για τον κλάδο είναι η έλλειψη ανάπτυξης".
"Και όταν έχετε έναν κλάδο που προβλέπεται να συρρικνωθεί το επόμενο έτος από άποψη παικτών και εσόδων, και έχετε πολλές εισηγμένες εταιρείες που είναι στον κλάδο που πρέπει να δείξουν στους επενδυτές τους ανάπτυξη — διαφορετικά, γιατί κάποιος έχει μερίδιο των μετοχών κάποιου αν δεν πρόκειται να αυξηθεί η αξία της; — ο τομέας της επιχείρησης που στη συνέχεια ελέγχεται διεξοδικά είναι αυτός του κόστους. Γιατί αν δεν πρόκειται να αυξήσεις τα έσοδα εσόδων, τότε ο τομέας του κόστους περνάει στη σφαίρα της αμφισβήτησης".
Ο Spencer σημειώνει ότι το Xbox είναι πάνω απ' όλα μια επιχείρηση, οπότε οι μέτοχοι και τα διευθυντικά στελέχη απαιτούν να υπάρχουν κέρδη.
"Είμαστε μια επιχείρηση. Το έχω πει ξανά και ξανά. Δεν έχω καμία πολυτέλεια να μην χρειάζεται να διευθύνω μια κερδοφόρα, αναπτυσσόμενη επιχείρηση εντός της Microsoft. Και αυτό είμαστε σήμερα. Αλλά ακριβώς σε όλη τη βιομηχανία — το αναφέρατε, και καθώς κάθομαι εδώ στο GDC, σκέφτομαι τους φίλους μου στον κλάδο που έχουν εκτοπιστεί και έχασαν τη δουλειά τους και δεν θέλω αυτός ο κλάδος να είναι ένα μέρος όπου οι άνθρωποι δεν μπορούν, με αυτοπεποίθηση, να χτίσουν μια καριέρα".
"Γι’ αυτό λοιπόν συνεχίζω να επανέρχομαι στο: Πώς επιστρέφει αυτή η βιομηχανία στην ανάπτυξη; Αλλά στην ερώτησή σας, για εμάς ως Xbox ή για οποιαδήποτε από τις ομάδες που βρίσκονται εκεί έξω, είναι πραγματικά το αποτέλεσμα μιας βιομηχανίας που δεν αναπτύσσεται. Μπορεί να μεγαλώσει και θα μεγαλώσει ξανά. Αλλά βλέπετε αυτή τη φορά αυτή τη στιγμή και οι επιπτώσεις έχουν ανθρώπινο αντίκτυπο. Και θα πρέπει όλοι να το σκεφτούμε".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity