Σύμφωνα με άρθρο του Bloomberg, ο τίτλος πιέστηκε να βγει στο μισό χρόνο ανάπτυξης από αυτόν που βλέπουμε συνήθως σε ένα Call of Duty sequel, με τους developers να εργάζονται μερόνυχτα και Σαββατοκύριακα για να πιάσουν τους ετήσιους στόχους της Activision. Όπως τονίζεται, ο τίτλος ήταν αρχικά προγραμματισμένος ως expansion του Call of Duty: Modern Warfare 2 και κάτι τέτοιο είχε αναφερθεί και στην Sledgehammer.
Μάλιστα, η ομάδα είχε αρχίσει να εργάζεται μόνο σε αποστολές στο Μεξικό. Ξαφνικά, το καλοκαίρι του 2022, οι επικεφαλής της Activision έβαλαν ξανά το development από την αρχή για να δημιουργηθεί ένα πλήρες game με τον Vladimir Makarov. Εκπρόσωπος της Activision αρνήθηκε τα παραπάνω περιστατικά, με τον επικεφαλής της ομάδας ανάπτυξης Aaron Halon να μιλάει και να λέει πως υπήρξε απλά μια αναστάτωση στην αρχή της φάσης ανάπτυξης.
Πάντως, πάρα πολλοί developers (πρώην και νυν) του Call of Duty μίλησαν στο Bloomberg υπό καθεστώς ανωνυμίας και τον διέψευσαν. Κάποιοι από αυτούς δούλεψαν νύχτες και Σαββατοκύριακα για να βγει το παιχνίδι στην ώρα του, παρά το γεγονός ότι επί της ουσίας είχαν το μισό χρόνο για το development ενός Call of Duty sequel στη διάθεσή τους.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity