Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Αλλαγές στα σχέδιά της για το Runtime Fee υπόσχεται η Unity

*
Μετά τις έντονες αντιδράσεις από τους devellopers, η Unity λέει ότι θα κάνει αλλαγές στα σχέδιά της για επιπλέον χρεώσεις με κάθε εγκατάσταση τίτλου που χρησιμοποιεί την τεχνολογία της. Το πλάνο ήταν το επονομαζόμενο ως Unity Runtime Fee να ξεκινήσεις να εφαρμόζεται από τον Ιανουάριο του 2024, σε παιχνίδια που έχουν ξεπεράσει ένα minimum εσόδων και και έχουν ξεπεράσει έναν συγκεκριμένο αριθμό εγκαταστάσεων.

Μετά από σχεδόν ομόφωνη κατακραυγή από την κοινότητα των developers, η εταιρεία δηλώνει τώρα ότι θα τροποποιήσει τα πλάνα της.


"Σας ακούσαμε. Ζητούμε συγγνώμη για τη σύγχυση και την αγωνία που προκάλεσε η πολιτική χρέωσης που ανακοινώσαμε την Τρίτη".

«Ακούμε, μιλάμε με τα μέλη της ομάδας μας, την κοινότητα, τους πελάτες και τους συνεργάτες μας και θα κάνουμε αλλαγές στην πολιτική μας".

"Θα κοινοποιήσουμε μια ενημέρωση σε λίγες μέρες. Σας ευχαριστούμε για την ειλικρινή κριτική σας".



Οι αντιδράσεις στα παραπάνω ήταν ανάμεικτες, με ορισμένους developers να ανησυχούν ότι η Unity αναφέρεται απλά στην «πραγματοποίηση αλλαγών στην πολιτική της, αντί να λέει ξεκάθαρα ότι θα καταργήσει το Unity Runtime Fee στο σύνολό του.

Ρεπορτάζ της ιστοσελίδας VGC φιλοξενεί τις παρακάτω δηλώσεις:

Ο συνιδρυτής της Vlambeer, Rami Ismail, είπε: "Είναι τρομακτικό να πιστεύουμε ότι η ηγεσία της Unity το άφησε αυτό να αιωρείται όλο το Σαββατοκύριακο αφήνοντας κάθε studio με πραγματικές υπαρξιακές ανησυχίες, και ακόμη και τώρα δεν μπορούμε απλά να προχωρήσουμε με το "η πρόθεσή μας είναι να αφαιρέσουμε το τέλος ανά εγκατάσταση". Πρέπει να ανησυχούμε περισσότερο και πρέπει να συνεχίσουμε να μιλάμε για αυτό".

Ο director της σειράς Slime Rancher, Nick Popovich, πρόσθεσε: "Υπήρχε μηδενική σύγχυση. Απλώς θυμός και πλήρης απώλεια εμπιστοσύνης ότι θα άλλαζαν τα υπάρχοντα συμβόλαια επειδή έτσι τους άρεσε. Αυτή η πολιτική, τροποποιημένη σε μερικές ημέρες ή όχι, διατηρεί τα παραπάνω".

"Θα ήθελα πολύ na σταματούσαν να μας λένε ότι είμαστε μπερδεμένοι", δήλωσε ο ιδρυτής της Bithell Games, Mike Bithell. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*