Τώρα, σε συνέντευξή του στη φινλανδική έκδοση της Helsingin Sanomat, ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της εταιρείας, Ilari Kuittinen εξήγησε ότι η απόφαση να ενταχθεί στα PlayStation Studios κατέστησε δυνατή την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού μεγάλου προϋπολογισμού όπως το Saros.
Αν και ο προϋπολογισμός του Saros δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, το άρθρο αναφέρει ότι είναι δεκάδες εκατομμύρια ευρώ και «μπορεί να συγκριθεί με το Alan Wake 2 της Remedy, το οποίο έχει εκτιμώμενο προϋπολογισμό ανάπτυξης και μάρκετινγκ περίπου 70 εκατομμύρια ευρώ... η πιο ακριβή πολιτιστική παραγωγή στη Φινλανδία μέχρι σήμερα».
Ο Kuittinen τόνισε ότι η ανάπτυξη του παιχνιδιού ξεκίνησε το 2022 και ότι «δεν θα μπορούσε να έχει κάνει μια τέτοια επένδυση ως ανεξάρτητο studio».
«Είχαμε την αίσθηση ότι ήταν καλύτερα να προσπαθήσουμε να μπούμε σε μια μεγάλη οικογένεια παρά να μείνουμε ανεξάρτητοι για τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο Kuittinen. «Σκεφτήκαμε ότι έπρεπε να κάνουμε τη συμφωνία τώρα».
Αν και το ποσό που πλήρωσε η Sony για την Housemarque δεν έχει γίνει γνωστό, πιστεύεται ότι ανέρχεται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Το άρθρο σημειώνει ότι, σύμφωνα με τα φορολογικά αρχεία, ο Kuittinen και ο συνιδρυτής Harri Tikkanen εισέπραξαν ο καθένας 9,8 εκατομμύρια ευρώ σε εισόδημα από κεφάλαιο το 2022.
«Η πώληση φάνηκε ως η καλύτερη λύση για όλους», εξήγησε ο Kuittinen. «Και αυτό ήταν ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μας».
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity