Συνήθως, το matchmaking του παιχνιδιού λαμβάνει υπόψη τις συνολικές επιδόσεις των παικτών στο παρελθόν, όπως τα kills και τα deaths και στη συνέχεια, με τους κατάλληλους «υπολογισμούς», τους τοποθετεί σε matches με ισάξιους αντιπάλους, σε μια προσπάθεια να προωθήσει τον υγιή ανταγωνισμό.
Για το πείραμά της, η Activision χρησιμοποίησε τη βάση παικτών της Βόρειας Αμερικής του Modern Warfare 3. Για τους μισούς παίκτες διεξήγαγε ένα «Deprioritise Skill Test», στο οποίο «χαλάρωνε τους περιορισμούς» στο matchmaking βάσει δεξιοτήτων, που σημαίνει ότι δόθηκε λιγότερη έμφαση στις δεξιότητες ενός παίκτη. όταν ψάχνει για αντιπάλους. Το άλλο μισό πήρε τον κανονικό αλγόριθμο για matchmaking βάσει δεξιοτήτων.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της Activision, οι περισσότεροι από τους παίκτες στο Deprioritise Skill Test ήταν λιγότερο πιθανό να επιστρέψουν στο παιχνίδι. Ενώ οι παίκτες του top 10% με την υψηλότερη ικανότητα επέστρεψαν στο παιχνίδι σε αυξημένο αριθμό εντός δύο εβδομάδων (επειδή κέρδιζαν περισσότερo), όμως, από το υπόλοιπο 90% επέστρεψαν λιγότεροι.
Η Activision λέει ότι αυτό θα πρέπει να ανησυχεί και τους κορυφαίους που ανήκουν στο top 10%, επειδή καθώς οι παίκτες συνεχίζουν να αποχωρούν από το παιχνίδι και η βάση παικτών μικραίνει, ένας παίκτης του κορυφαίου 10% θα μπορούσε να γίνει παίκτης του top 20% ή 30%.
«Τελικά, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μια υποβαθμισμένη εμπειρία για όλους τους παίκτες, καθώς θα υπάρχουν όλο και λιγότεροι διαθέσιμοι αντίπαλοι για να παίξουν», ισχυρίζεται η Activision.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity