Δείχνει ότι υπάρχει κάποιο θέμα με το περιεχόμενο του ευρωπαϊκού PlayStation Store και η Ubisoft διαβεβαιώνει το κοινό ότι ψάχνει να βρει λύση. Ως τότε προτείνει ένα workaround που όμως δεν διαφέρει από τη standard διαδικασία που προβλέπεται για παρόμοιες αναβαθμίσεις. Δηλαδή αφού τοποθετήσουν οι χρήστες το δισκάκι στην κονσόλα να μεταφερθούν στο hub του παιχνιδιού και να επιλέξουν View Product. Εκεί θα εμφανιστει σύμφωνα με τον publisher η επιλογή για αναβάθμιση.
Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει για όσους συνεχίζουν να διαμαρτύρονται.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity