Το Grounded υπήρχε και στο πρώτο The Last of Us και ουσιαστικά απενεργοποιούσε το HUD και το Listen Mode, ενώ ταυτοχρόνως αύξανε τη ζημιά των εχθρών και περιόριζε σε ένα μεγάλο βαθμό το ποσό των προμηθειών που βρίσκονταν διάσπαρτες στον κόσμο του παιχνιδιού. Είναι λογικό να υποθέσουμε πως θα λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο και στο sequel.
Από την άλλη, το Permadeath φαίνεται πως θα είναι μία νέα επιλογή στις ρυθμίσεις του τίτλου, η οποία θα μπορεί να συνδυαστεί με οποιοδήποτε επίπεδο δυσκολίας και- όπως υπαινίσσεται και το όνομα της νέας λειτουργίας- οι παίκτες που θα βλέπουν την οθόνη του “Game Over” θα πρέπει να ξεκινήσουν το παιχνίδι από την αρχή. Το σίγουρο είναι πως όσοι συνδυάσουν το Permadeath με το Grounded διακατέχονται από αξεπέραστο μαζοχισμό.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity