Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Stream Xbox One τίτλων στα Windows 10

*
Όπως αποκάλυψε (κατά τη διάρκεια του Windows 10 event) ο επικεφαλής του Xbox τμήματος της Microsoft Phil Spencer, όλοι οι τίτλοι του Xbox One θα αναπαράγονται σε οποιαδήποτε PC ή tablet συσκευή που «τρέχει» Windows 10, ακόμη κι αν μιλάμε για αποκλειστικότητες. Στη συνέχεια, ο Lauran Carter της Lionhead παρουσίασε ένα cross-platform play (μεταξύ PC και Xbox One) από το Fable Legends, το οποίο και αναμένεται να κυκλοφορήσει και στο PC, ενώ, ο εν λόγω παραγωγός, έπαιξε Forza στο Surface Pro 3 tablet. Ο Spencer πρόσθεσε πως η εταιρεία σχεδιάζει «να αντιμετωπίσει το Xbox gaming για τα Windows 10 με το ίδιο πάθος».



Επιπλέον, την εμφάνιση του έκανε και ένα DirectX 12 benchmark demo σύμφωνα με το οποίο, το νέο API θα «τρέχει» πολύ πιο ομαλά σε σχέση με το DX 11, ενώ μειώνεται κατά 50% η κατανάλωση ενέργειας. Τέλος, περισσότερες πληροφορίες σχετικά με ό,τι έχει να κάνει με PC και Xbox One gaming θα ανακοινωθούν κατά τη διάρκεια του GDC τον ερχόμενο Μάρτιο.



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
16 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Microsoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Dimitris Tsints
    • Ωραία νέα! Αυτό που μου λείπει τώρα είναι μια σύνδεση της προκοπής στο ίντερνετ, γιατί αλλιώς θα έχει και λίγο gameplay το lag. :P

    • warlock
    • Και μετά από αυτή την δήλωση, ποιος ο λόγος να αγοράσει κάποιος που έχει pc, το xbox one; Οι λόγοι είναι ελάχιστοι ως και μηδαμινή!

    • kokouman
    • Αν καταλαβα καλα, πρεπει να εχεις Xbox one για να κανεις stream σωστα ? Εννοω οτι δεν βαλανε τα games του Xbox και στο PC απλα streamareis οπως το PS4 με το vita.Αρα αν εγινε αυτο δεν εχασε την αξια του xbox,ισα ισα ενας λογος παραπανω.

    • Connie GR
    • Ακριβώς. Θα είναι streaming. Πολύ ενδιαφέρον έχει και το cross-play που επιχειρείται από την Microsoft (εδώ και αρκετά χρόνια να προσθέσω).

    • GiannisP
    • Θα χρειάζεσαι έτσι και αλλιώς Xbox One για να συνδέσεις σε αυτό μια W10 συσκευή και να γίνει streaming το παιχνίδι. Είναι λίγο πολύ αυτό που κάνει τώρα το PS4 με το PSvita, απλώς με τα W10 θα γίνεται σε μεγαλύτερη γκάμα συσκευών.

    • GiannisP
    • Πάντως έχει χάσει ήδη μια αποκλειστικότητα το Xbox One από τα Windows 10. Το Fable Legends θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα σε Xbox One και Windows 10 PC. Μπορεί να μην ήταν και κανένα σημαντικό παιχνίδι, όμως αν αυτή η "αιμορραγία" προς τα W10 PC συνεχιστεί, τότε όντως θα αρχίσει να έχει πρόβλημα η κονσόλα.

      Δεν είναι ότι έχει και τις καλύτερες Multiplatform εκδόσεις...

    • Pirederas
    • Μια μικρή διόρθωση :) Το άρθρο λέει ότι με το DX12 και βελτιώνεται η απόδοση και μειώνεται η κατανάλωση ενέργειας, κάτι που νομίζω ότι δεν ευσταθεί. Αλλού είχα διαβάσει (όταν παρουσιάστηκε πρώτη φορά το DX12) ότι είναι είτε 50% performance boost με την ίδια κατανάλωση ενέργειας, είτε 50% εξοικονόμηση ενέργειας με την ίδια απόδοση (ή προφανώς μια ενδιάμεση κατάσταση ανάλογα την εφαρμογή).

      Τώρα, για όσα ανακοίνωσε απόψε η Microsoft σχετικά με το gaming, μου φαίνεται ότι με πολλή καθυστέρηση ενοποιεί το Xbox One με όποια συσκευή έχει ο καθένας (PC, smartphone, tablet) και ταυτόχρονα άφησε πίσω της το GFWL οριστικά (cross-platform play μεταξύ XB1 και PC).

    • alex4444
    • @Pirederas Παρουσιαστηκε βιντεο με πολυ βελτιωμενη αποδοση του ιδιου render στο ιδιο μηχανημα με διαφορετικο DX. H διαφορα ηταν τεραστια καθως στο DX11 το παιχνιδι εφτασε στα 0 fps και κολλησε οριστικα, ενω στο DX12 ετρεχε απροβληματιστα σε υψηλο frame rate, παρ'ολο που γινοταν ολο και πιο απαιτητικες εργασιες. Και στα καπακια ανακοινωθηκε οτι ειναι εως και 50% λιγοτερο ενεργοβορο το 12.

      @Tanno To steam υποστηριζεται πληρως στο xbox hub του υπολογιστη, με ολες τις νεες λειτουργιες sharing κι οχι μονο που εχουν βαλει. Οποτε no prob.

      Το πιο εντυπωσιακο για μενα ηταν η συνδεση στο ιδιο game session χρηστων xbox και pc.

    • alex4444
    • Επισης, οσον αφορα το streaming δεν ειναι κατι δαφορετικο απο αυτο του PS4 στο PSvita/Xperia, αλλα μιας κι ο πιο πολυς κοσμος εχει εναν υπολογιστη στο σπιτι, δεν προαπαιτει την αγορα εξτρα hardware, κατι που το κανει πολυ πιο ευκολο.

    • diver_gr
    • Όπως έγραψα και στο forum είμαι πολύ περίεργος να δω στη πράξη τη θα φέρει αυτό για το ΧΒΟΧ ΟΝΕ. Σαν κάτοχος της κονσόλας περιμένω να δω αποδειξής για αυτή τη βελτίωση και το Boost στις επιδόσεις πέρα από λόγια και benchmarks σε παρουσιάσεις.

      Μακάρι να είναι όντως επιτεύξιμο το +50 % κερδισμένη θα είμαστε αν και νομίζω πως αυτό το 50άρι μόνο από τα first party παιχνίδια θα το δούμε.

    • Pirederas
    • @ alex4444

      Ελπίζω να μην πήρες στα σοβαρά αυτό το benchmark σε παρουσίαση της Microsoft. Αυτά είναι PR-ιές. Περίμενα να είναι πιο μετριόφρονες, ας πούμε το DX11 να έπεφτε στα 5-10fps, αλλά αυτοί το ξεφτιλίσανε και το μηδενίσανε (σαν την διαφήμιση της Duracell ένα πράμα). Ας δούμε και ανεξάρτητα benchmarks όταν κυκλοφορήσει το DX12 ευρέως.

    • alex4444
    • @Pirederas Πολυ πιθανο, αλλα απο την αλλη δεν πιστευω να σκοπευουν να εκτεθουν ανεπανορθωτα στο συγκεκριμενο θεμα. Δεν τους παιρνει κι ολας...

    • Volga
    • Υπέροχα πράγματα. Τελικά οι εταιρίες για να κάνουν άλματα πρέπει να τις βάλεις στον τοίχο...

    • Dural
    • "Το πιο εντυπωσιακο για μενα ηταν η συνδεση στο ιδιο game session χρηστων xbox και pc."

      Αυτό ακριβώς, είναι ένα βήμα μπροστά και θα φέρει τους xbox one users μαζί με το τεράστιο pc-gaming κοινό

*