Σύμφωνα με τον Todd Howard, το Starfield θα βαδίσει στα χνάρια των παιχνιδιών της εταιρείας ως ένας εξολοκλήρου singleplayer τίτλος. Τόσο στο Starfield, όσο και στα μελλοντικά παιχνίδια της Bethesda οι NPCs θα αποτελέσουν σημαντικό στοιχείο των τίτλων, ενώ θα προσφέρουν πιο επεκτάσιμους κόσμους σε σχέση με προηγούμενα παιχνίδια. Φυσικά θα υπάρχει υποστήριξη για third party mods.
Η Bethesda στο κομμάτι της ανάπτυξης θα αναδιαμορφώσει τις δυνατότητες των rendering, animation και artificial intelligence & pathing της Creation Engine. Επιπλέον θα ενισχύσει το έργο της με την μέθοδο του procedural generation που θα βοηθήσει την ομάδα ανάπτυξης να δημιουργήσει ένα μεγαλύτερο περιβάλλον για το παιχνίδι. Πάνω στο Starfield εργάζονται περισσότεροι από όσοι developers εργάστηκαν μαζί πάνω στα Skyrim και Fallout 4.
Αν και ακόμα δεν γνωρίζουμε την ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού, πόσο μάλλον τα formats που θα είναι διαθέσιμο, ο Todd Howard κάλυψε εν μέρη το κενό, αναφέροντας πως το Starfield θα βρίσκεται διαθέσιμο day one στο Xbox Game Pass, όπως αντίστοιχα και το επερχόμενο The Elder Scrolls 6.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity