Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Shawn Layden: «Δεν είναι βιώσιμο το τωρινό μοντέλο ανάπτυξης ΑΑΑ games»

*
Ο Shawn Layden, στέλεχος της Sony για πάνω από 25 χρόνια, μίλησε για το καθεστώς ανάπτυξης ΑΑΑ games και δήλωσε πως το τωρινό μοντέλο δεν είναι βιώσιμο. Ο Layden τόνισε σε συνέντυξη που παραχώρησε στο Gamelab Live πως η βιομηχανία κυνηγάει τα ολοένα και μεγαλύτερα παιχνίδια που χρειάζονται ολοένα και περισσότερο χρόνο για να φτιαχτούν. Κάτι τέτοιο έχει οδηγήσει και στην εκτίναξη του κόστους ανάπτυξης ενός ΑΑΑ game από τα 80 στα 150 εκατομμύρια δολάρια σε αυτήν την γενιά, ακολουθώντας ανάλογο άλμα που έγινε και στην περασμένη γενιά. Ο Layden σημείωσε πως αυτό το μοντέλο δεν είναι βιώσιμο γιατί πολύ απλά η βιομηχανία δεν μεγαλώνει το κοινό της για να μπορεί να υποστηρίξει τέτοιες επενδύσεις. «Δεν νομίζω ότι στην επόμενη γενιά θα μπορούμε απλά να διπλασιάσουμε πάλι τους αριθμούς και να νομίζουμε ότι θα έρθει ανάπτυξη. Παρά την άνοδο του κόστους, η τιμή των games έχει παραμείνει σταθερή. Τα games κοστίζουν 59,99 δολάρια τη στιγμή που το κόστος ανάπτυξής τους έχει σχεδόν δεκαπλασιαστεί», τόνισε χαρακτηριστικά.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • jack124
    • Ωχχ το πάνε προς αύξηση τιμών

      • nickvog
      • Μπα... το πάνε σε 12ωρα (max) παιχνίδια με 70 ευρώ.

        Θεωρεί ότι έτσι θα παίζουμε περισσότερα παιχνίδια (sic).... δεν λέει όμως ότι έτσι θα τα σκάμε συχνότερα (για παιχνίδια που θα τελειώνουν σε ένα Σ/Κ) κι οι εταιρείες θα βάζουν περισσότερα στην τσέπη τους.

        • jack124
        • Εγώ αν βλέπω ότι είναι λιγότερο από 20 ώρες το παίρνω μόνο όταν πέσει στο 20ρικο

    • stali84
    • Ε για αυτο η sony και η microsoft εχουν κάνει τα μηχανήματα τους hardware-software friendly για τους developers.Δεν υπάρχει ζήτημα.και κάτι αλλο,στα pc πως είναι εντάξει τα παιχνίδια με τιμές γύρω στα 40;εκεί πώς βγάζουν δηλαδή,δεν φτάνει που δεν υπάρχει πειρατεία στις κονσόλες πλέον θέλει και άλλα;παραλίγδωσε το άντερο τους και μιλάνε....

      • sdragon
      • Άστοχο επιχείρημα. Για τα παιχνίδια που βγαίνουν σε κονσόλες οι developers πληρώνουν royalties στη Sony και Microsoft. Για αυτό και η υψηλότερη τιμή. Όσο περισσότερη δουλειά θέλει ένα παιχνίδι, τόσο μεγαλύτερο το κόστος.

*