Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 25/06/20
"Δεν μπορεί να είναι βιώσιμο ένα μοντέλο, όπου ψάχνουμε ολοένα και μεγαλύτερα games. Η τιμή των παιχνιδιών έχει παραμείνει σταθερή, αλλά το κόστος ανάπτυξής τους έχει 10πλασιαστεί", σημείωσε χαρακτηριστικά ο Shawn Layden. Συμφωνείτε;
Ωχχ το πάνε προς αύξηση τιμών
Μπα... το πάνε σε 12ωρα (max) παιχνίδια με 70 ευρώ.
Θεωρεί ότι έτσι θα παίζουμε περισσότερα παιχνίδια (sic).... δεν λέει όμως ότι έτσι θα τα σκάμε συχνότερα (για παιχνίδια που θα τελειώνουν σε ένα Σ/Κ) κι οι εταιρείες θα βάζουν περισσότερα στην τσέπη τους.
Εγώ αν βλέπω ότι είναι λιγότερο από 20 ώρες το παίρνω μόνο όταν πέσει στο 20ρικο
Ε για αυτο η sony και η microsoft εχουν κάνει τα μηχανήματα τους hardware-software friendly για τους developers.Δεν υπάρχει ζήτημα.και κάτι αλλο,στα pc πως είναι εντάξει τα παιχνίδια με τιμές γύρω στα 40;εκεί πώς βγάζουν δηλαδή,δεν φτάνει που δεν υπάρχει πειρατεία στις κονσόλες πλέον θέλει και άλλα;παραλίγδωσε το άντερο τους και μιλάνε....
Άστοχο επιχείρημα. Για τα παιχνίδια που βγαίνουν σε κονσόλες οι developers πληρώνουν royalties στη Sony και Microsoft. Για αυτό και η υψηλότερη τιμή. Όσο περισσότερη δουλειά θέλει ένα παιχνίδι, τόσο μεγαλύτερο το κόστος.