Αν και αρχικά τα περισσότερα μέσα είχαν δημοσιεύσει ότι το επερχόμενο Shadow of the Tomb Raider θα αναδείκνυε την τεχνολογική υπεροχή του Xbox One X, τρέχοντας σε 4Κ/60fps, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Με δηλώσεις του στο Windows Central, στέλεχος της Square Enix δήλωσε κατηγορηματικά ότι το παιχνίδι δεν θα τρέχει σε 4K και 60fps. Αντ' αυτού το Shadow of the Tomb Raider θα προσφέρει δύο επιλογές ανάλυσεις στις πιο ισχυρές κονσόλες, εννοώντας προφανώς το PlayStation 4 Pro και το Xbox One X. To πρώτο mode θα περιορίζει το ρυθμό ανανέωσης στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο, διατηρώντας την ανάλυση στα 4K (χωρίς να διευκρινίζεται αν πρόκειται για native ή checkerboard), ενώ το δεύτερο mode θα διατηρεί την ανάλυση στα 1080p για να είναι δυνατό το gameplay στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Ακόμα, το παιχνίδι θα υποστηρίζει HDR, physically-based rendering, hardware tessellation και άλλα σύγχρονα features. Το Shadow of the Tomb Raider θα κυκλοφορήσει για PC, PS4 και Xbox One στις 14 Σεπτεμβρίου, ενώ είναι ήδη γνωστό ότι θα υπάρχει και το σχετικό Season Pass.

Τρεις μήνες με το Huawei Watch GT6 Pro: το gadget που άλλαξε τις συνήθειές μου
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity