Ο Daniel Ahmad, αναλυτής στην Niko Partners, εξήγησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter πως το παιχνίδι έχει λάβει αρκετά θετικά σχόλια, αλλά το 72% των review στην κινεζική γλώσσα είναι αρνητικά. Σε αυτό οφείλεται ο τρόπος με τον οποίο διαφημίστηκε ο τίτλος στην Κίνα.
Η σειρά Total War είναι πολύ δημοφιλής στην Κίνα. Το Total War: Three Kingdoms είναι το παιχνίδι της σειράς με τις ταχύτερες πωλήσεις, χάρη στους Κινέζους παίκτες που αγόρασαν την international version.
Η προσμονή για τους χρήστες της Κίνας είναι μεγάλη, καθώς ένα απο τα factions του Total War: Warhammer 3 είναι βασισμένο στην χώρα τους. Το παιχνίδι έχει πάρα πολλές προπαραγγελίες στο Steam απο Κινέζους παίκτες. Παρόλα αυτά, το ευρύ κοινό της Κίνας δυσαρεστήθηκε με τον τρόπο που διαχειρίστηκε η ομάδα ανάπτυξης Core Assembly και το κινέζικο site live streaming DouYu το promotion του τίτλου.
Παλαιότερα, το promotion περιλάμβανε κωδικούς που μοιράζονταν σε core fans του τίτλου, με πολλά σημεία του παιχνιδιού να είναι κλειδωμένα για να μην υπάρχουν spoilers. Δυστυχώς, στο Total War: Warhammer 3, κωδικοί δώθηκαν σε influencers οι οποίοι δεν σεβάστηκαν τους κανονισμούς και έκαναν spoil όλο το παιχνίδι.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity