Προτεραιότητα θα δοθεί στην επίτευξη γρήγορων χρόνων φόρτωσης και υψηλών ρυθμών ανανέωσης, δηλαδή 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Επιπλέον χαρακτηριστικά όπως το backwards compatibility παίζουν μεγάλο ρόλο για την αρχιτεκτονική του συστήματος. "Θέλουμε να εξασφαλίσουμε οτι και οι τέσσερις γενιές περιεχομένου, ξεκινώντας απο το πρώτο Xbox θα τρέχουν στην επόμενη πλατφόρμα", είπε ο Spencer.
Μια ακόμα σημαντική παράμετρος είναι η συμβατότητα με χειριστήρια παλαιότερης γενιάς, κάτι το οποίο είναι καινούριο για τη Microsoft. Ο Spencer σημειώνει οτι κάποιοι παίκτες έχουν κάνει σημαντικές επενδύσεις σε χειριστήρια και η εταιρεία θέλει να εξασφαλίσει τη συμβατότητά τους με τις μελλοντικές πλατφόρμες.
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, γίνεται κατανοητό οτι η Microsoft θέλει να αφαιρέσει από τους παίκτες όσο το δυνατό περισσότερους πονοκεφάλους, διευκολύνοντας τα μέγιστα τη μετάβαση σε ένα νέο σύστημα.
Το κακό είναι ότι κάποτε έβλεπες νέα κονσόλα στα επτά χρόνια ενώ τώρα στα τρία με αποτέλεσμα να μην βλέπουμε κάτι το επαναστατικό. Αυτά τα χαρακτηριστικά τα βλέπουμε σε μεγάλο βαθμό στο Χ. Κρατάω την συμβατότητα των χειριστηρίων